Gå til innhold

Daten vil reise på hotellferie med meg. Jeg er usikker, hva skal jeg si til han?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hallo, denne fyren er en player.. Varsellyd: RInG RIng!

Anonymous poster hash: b1963...17e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så du tror at han automatisk vet hva du legger i den setningen? Når du bare har spurt han hvor han bor og hinta fram til at han skal fortelle om det, så veit han ingenting om at du faktisk blir usikker og føler at han sjuler noe.

Nå veit jeg ingenting om fyren har grunn til å sjule noe eller ikke, men det veit jo ikke du heller? Det kan være du dropper en allright fyr som bare er litt usikker, eller det kan hende du dropper en drittsekk som har kona si sittende hjemme.. Men snakk med han, så finner du ut av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette høres uansett ikke ut som en fyr du skal trekke inn i kaoset ditt med unger, barnevern og eksmann, TS!

Når skal du fokusere på det, og slutte med all denne masete datingen og turgåingen med den ene fyren etter den andre?

Anonymous poster hash: a2812...efb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette høres uansett ikke ut som en fyr du skal trekke inn i kaoset ditt med unger, barnevern og eksmann, TS!

Når skal du fokusere på det, og slutte med all denne masete datingen og turgåingen med den ene fyren etter den andre?

Anonymous poster hash: a2812...efb

Jeg lever livet mitt, fullt ut. Satser på det jeg ønsker, og går på de dater jeg ønsker. Barna går foran alt uansett. Men når jeg har barnefri så går jeg på de dater jeg ønsker. Er ikke noe galt å gå på tur med den ene fyren etter den andre. Må få lov å søke meg frem i livet også. :). Men jeg distanserer meg så fort jeg kan hvis jeg merker noe er feil, og jeg drar de ikke med meg til sengs heller :)

Anonymous poster hash: 96c15...bd8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hallo, denne fyren er en player.. Varsellyd: RInG RIng!

Anonymous poster hash: b1963...17e

Jeg mener at noe bør han tenke seg til selv. Trenger jo ikke å si til en fyr som maser på å komme hjem til seg... : Liker ikke at du maser, så nå går jeg min vei hvis du ikke skjerper deg. Noen ting reagerer en på, og jeg synes masingen er frekk i seg selv. Dette betyr varsellyd, og da trengs ingen forklaring for det. Jeg har heller ikke lovet han noe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

*Skjule!!!

Anonymous poster hash: c22ef...568

Var det ditt bidrag i denne tråden? :ler2:

Anonymous poster hash: 1dfaa...3a7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når skal du fokusere på det, og slutte med all denne masete datingen og turgåingen med den ene fyren etter den andre?Anonymous poster hash: a2812...efb

jeg fokuserer ikke bare på dating, men for barnas del og min egen er det viktig å ha et eget liv når jeg har barnefri. Ungene er store. Og barnevern har jeg ingen problemer med i mitt liv. Heller ikke med eksen. Han lever sitt liv og jeg må få leve videre med mitt. Gjør det beste for barna. Jeg vil ikke blande meg inn med en masete frekk fyr. Viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var det ditt bidrag i denne tråden? :ler2:Anonymous poster hash: 1dfaa...3a7

noen er ikke ærlige og har noe å skjule. :) Sant det bidraget der hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trådstarter: jeg prøvde å få han til å forstå at jeg hadde det travelt i helgen med barn i hus. Men han vil ringe meg støtt og stadig , og jeg er lei de manipulerende telefonsamtalene hans. Jeg hadde håpet på litt tenkepause og fred nå, men han maser døgnene rundt. Jeg tror at han bevisst ønsker å snakke i telefon fordi han føler det er lettere å manipulere meg da. Han kan aldri prate via SMs eller Chat , er så lettere å forklare han og spørre om ting da. Har tenkt å droppe han men trenger litt tenkepause, men det får jeg ikke. Evig mas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...