Ferny Skrevet 3. april 2014 #21 Del Skrevet 3. april 2014 jeg vet en ting! Han betaler ikke NRK lisens. Han sa at det gjorde han før, men ikke nå. Dvs: kan han bo hos noen? Men han er ikke åpen, og ærlig. Jeg gidder ikke å sløse vekk mer tid på en som ikke er rederlig og ærlig. Anonymous poster hash: 96c15...bd8 Hvis dere har datet i seks uker, og han virker forelsket i deg og hele pakken - SPØR HAN da. Når dere er sammen. Hvor bor du, bor du alene, kan vi ikke gå hjem til deg nå etter at vi har spist ferdig etc. ER DET SÅ VANSKELIG? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 3. april 2014 #22 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Vet du etternavnet på fyren bør du kunne klare å sirkle han inn. Det er vel flere med samme etternavn som han er i familie med. Hva med Face, Twitter, Linkedin etc. ingenting der heller? Har han jobb? Går han på skole. De har jo adressen hans? Sjekk skattelistene. Hvis du ikke finner noe så ville jeg konfrontert han og hvis du ikke får et klart svar så kutt kontakten. Han skjuler noe feks. at han er gift/har samboer, bor hos sin mor eller i en skitten sokkelleilighet som luker søppel og gammal runk. Endret 3. april 2014 av Antoinette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #23 Del Skrevet 3. april 2014 Vet du etternavnet på fyren bør du kunne klare å sirkle han inn. Det er vel flere med samme etternavn som han er i familie med. Hva med Face, Twitter, Linkedin etc. ingenting der heller? Har han jobb? Går han på skole. De har jo adressen hans? Sjekk skattelistene. Hvis du ikke finner noe så ville jeg konfrontert han og hvis du ikke får et klart svar så kutt kontakten. Han skjuler noe feks. at han er gift/har samboer, bor hos sin mor eller i en skitten sokkelleilighet som luker søppel og gammal runk. Jeg har spurt han om alt for lenge siden. Han sier at han bor i en lususleilighet med panaroma utsikt. Jeg har sagt at jeg synes det er rart at jeg ikke har sett hvor han bor, siden han maser om å være hos meg hele tiden. Normalt ville jeg ikke spurt om det. Men da ga han ikke et klart svar. Han begynte å bite negler istedet. Og spurte om vi kunne dra på hotell fort. Har sjekket skattelistene for 2009, da tjente han 150 000 kroner. Kan ikke se skattelitene for fjoråret, siden de ikke er offentlig lenger? . Han hadde formue på ca 500 000 kroner. Han påstår at han leier flere utleierboliger og har derfor lån, men hvor bor han selv? Merkelig. Han jobber halv stilling. Men ellers tar han bare på seg ekstra. Han vil ikke søke mer jobb enn det sier han. Ser ingen adresse noen sted. Kun på skatten 2009 , der står det at han bor nær der han påstår han bor. Vet du etternavnet på fyren bør du kunne klare å sirkle han inn. Det er vel flere med samme etternavn som han er i familie med. Hva med Face, Twitter, Linkedin etc. ingenting der heller? Har han jobb? Går han på skole. De har jo adressen hans? Sjekk skattelistene. Hvis du ikke finner noe så ville jeg konfrontert han og hvis du ikke får et klart svar så kutt kontakten. Han skjuler noe feks. at han er gift/har samboer, bor hos sin mor eller i en skitten sokkelleilighet som luker søppel og gammal runk. Jeg har spurt han, men han gir meg ikke skikkelig svar på det. Og går heller å maser videre da at da må vi dra på hotellferie. Og vil bestille fortere enn svint. Spurte sist om han fikk nrk-lisensen.. Da sa han nei ikke nå, men før. Merkelig svar. Jeg føler at jeg ikke kan gjøre mer enn jeg har gjort. Anonymous poster hash: 96c15...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #24 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg tror jeg bør tenke meg videre. Det ringer ofte folk til han og sier: Du er ikke hjemme? Så han bor tydeligvis en plass, men han vil ihvertfall ikke vise meg. Og han bør slutte å mase på om å komme hjem til meg når han ikke kan vise eller forklare det med sitt eget bo. Hva ville dere gjort, vært dum å datet han videre? eller gitt blaffen? Anonymous poster hash: 96c15...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 3. april 2014 #25 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Personlig ville jeg kuttet han ut. Det er for mye som ikke stemmer her. Endret 3. april 2014 av Antoinette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #26 Del Skrevet 3. april 2014 Hvis han påstår at han bor der han bodde i 2000 så dra dit og sjekk da vel. Personlig ville jeg kuttet han ut. Det er for mye som ikke stemmer her. Gidder ikke å bruke for mye energi i det. Hvis han ikke gjør endringer så går jeg videre. Jeg møter han ikke mer før jeg føler bedre følelser enn dette her. Jeg føler det er for mye som virker dårlig når han maser om hjemmebesøk til meg, og ikke tenker på at jeg lurer på hvor han bor, pluss det med hotell. Ok, han kan være en fantastisk mann som jeg går glipp av, men jeg tør ikke å gi meg inn i noe så usikkert. Har kastet bort tid på sånnt før. Og det er folk som ikke viser hjemmet sitt av den grunn av at de ikke søker noe seriøst, men vil ha det slik de vil. Det har jeg erfart før. Lurt å trå varsomt. Nå skrev han i sted: Du er så pen og vakker. Jeg savner deg. jeg skrev ingenting tilbake. For jeg er ikke dum!. Jeg synes denne oppførselen er merkelig. Anonymous poster hash: 96c15...bd8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tris Skrevet 3. april 2014 #27 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg har spurt han om alt for lenge siden. Han sier at han bor i en lususleilighet med panaroma utsikt. Jeg har sagt at jeg synes det er rart at jeg ikke har sett hvor han bor, siden han maser om å være hos meg hele tiden. Normalt ville jeg ikke spurt om det. Men da ga han ikke et klart svar. Han begynte å bite negler istedet. Og spurte om vi kunne dra på hotell fort. Har sjekket skattelistene for 2009, da tjente han 150 000 kroner. Kan ikke se skattelitene for fjoråret, siden de ikke er offentlig lenger? . Han hadde formue på ca 500 000 kroner. Han påstår at han leier flere utleierboliger og har derfor lån, men hvor bor han selv? Merkelig. Han jobber halv stilling. Men ellers tar han bare på seg ekstra. Han vil ikke søke mer jobb enn det sier han. Ser ingen adresse noen sted. Kun på skatten 2009 , der står det at han bor nær der han påstår han bor. Jeg har spurt han, men han gir meg ikke skikkelig svar på det. Og går heller å maser videre da at da må vi dra på hotellferie. Og vil bestille fortere enn svint. Spurte sist om han fikk nrk-lisensen.. Da sa han nei ikke nå, men før. Merkelig svar. Jeg føler at jeg ikke kan gjøre mer enn jeg har gjort. Anonymous poster hash: 96c15...bd8 Har du logget deg inn på altinn og sjekket der? http://www.skatteetaten.no/no/person/skatteoppgjor/sok-i-skattelistene/ Alt du skriver om han forteller meg at han lyver. Han lyver masse. Du må ikke finne på å sleppe han inn hjemme hos deg eller å ta inn på hotell med han. Og dersom du ikke finner han på facebook og får sjekket noen opplysninger om han der, venner osv, bør du kutte kontakten helt med han. Hvor gammel er denne mannen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #28 Del Skrevet 3. april 2014 Tipper han bare er ute etter å knulle høna di på hotell eller hos deg. Og når han har fått tilfredsstilt seg så kan han trekke seg tilbake i ro og fred uten å bli plaget av deg. Siden du ikke vet hvor han bor og han har hemmelig nummer. Anonymous poster hash: 23c8e...b8c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #29 Del Skrevet 4. april 2014 Tipper han bare er ute etter å knulle høna di på hotell eller hos deg. Og når han har fått tilfredsstilt seg så kan han trekke seg tilbake i ro og fred uten å bli plaget av deg. Siden du ikke vet hvor han bor og han har hemmelig nummer. Anonymous poster hash: 23c8e...b8c Det er sånn jeg tenker litt og. Tror ikke han er ute etter seriøst forhold. Har du logget deg inn på altinn og sjekket der? http://www.skatteetaten.no/no/person/skatteoppgjor/sok-i-skattelistene/ Alt du skriver om han forteller meg at han lyver. Han lyver masse. Du må ikke finne på å sleppe han inn hjemme hos deg eller å ta inn på hotell med han. Og dersom du ikke finner han på facebook og får sjekket noen opplysninger om han der, venner osv, bør du kutte kontakten helt med han. Hvor gammel er denne mannen? Jeg har fyren på facebook. Han er 38 år. Inntekten i fjor var ca 110 000 kroner, 0 i formue. Jeg slipper han ikke inn hjemme hos meg. Jeg vurderer å ikke gidde å gå turer med han mer. For går jeg ut på tur med han så blir det feil siden jeg føler meg så usikker som jeg gjør. Greit det betyr ikke noe hvor han bor. Men det viser useriøsitet å mase på å komme hjem til meg, for da kunne han heller invitert meg til seg. Det er mange , etter tidligere erfaringer,.. , som ser ut til å ønske bruke mitt hjem og ikke sitt, slik at de lettere kan stikke eller noe. Vet ikke. Derfor anser jeg dette som useriøst. Vet ikke om dere ville akseptert å bli mast på slik, og at vedkommende ikke vil vise sitt hjem? Anonymous poster hash: 96c15...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #30 Del Skrevet 4. april 2014 Har ikke du hatt en tråd om denne mannen før? Hvorfor gidder du å fortsette å date ham? Han har jo helt tydelig noe å skjule! Om det er at han har familie eller er lutfattig eller bor hos foreldrene vet vi jo ikke, men noe er veldig galt! Anonymous poster hash: e6c52...3e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2014 #31 Del Skrevet 4. april 2014 Har ikke du hatt en tråd om denne mannen før? Hvorfor gidder du å fortsette å date ham? Han har jo helt tydelig noe å skjule! Om det er at han har familie eller er lutfattig eller bor hos foreldrene vet vi jo ikke, men noe er veldig galt! Anonymous poster hash: e6c52...3e2 jeg ser at noe er galt. Men jeg har nå stoppet å date han. Ingen vits å date en som ikke kan vise til at han bor en plass. Anonymous poster hash: 96c15...bd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tris Skrevet 4. april 2014 #32 Del Skrevet 4. april 2014 Det er sånn jeg tenker litt og. Tror ikke han er ute etter seriøst forhold. Jeg har fyren på facebook. Han er 38 år. Inntekten i fjor var ca 110 000 kroner, 0 i formue. Jeg slipper han ikke inn hjemme hos meg. Jeg vurderer å ikke gidde å gå turer med han mer. For går jeg ut på tur med han så blir det feil siden jeg føler meg så usikker som jeg gjør. Greit det betyr ikke noe hvor han bor. Men det viser useriøsitet å mase på å komme hjem til meg, for da kunne han heller invitert meg til seg. Det er mange , etter tidligere erfaringer,.. , som ser ut til å ønske bruke mitt hjem og ikke sitt, slik at de lettere kan stikke eller noe. Vet ikke. Derfor anser jeg dette som useriøst. Vet ikke om dere ville akseptert å bli mast på slik, og at vedkommende ikke vil vise sitt hjem? Anonymous poster hash: 96c15...bd8 Jeg ville ikke ha akseptert en slik holdning som han viser. Støtter deg fullt ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 4. april 2014 #33 Del Skrevet 4. april 2014 Øh.. Ja kanskje han faktisk bor i luksusleilighet.... med dama si. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest alegria Skrevet 4. april 2014 #34 Del Skrevet 4. april 2014 Synes du fortjener bedre enn en sånn fyr TS. Det er jo tydeligvis noe galt når han holder på slik. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalaB Skrevet 5. april 2014 #35 Del Skrevet 5. april 2014 Snakk med han da, ordentlig.. Ikke bare spør hvor han bor, men si at du føler at han sjuler noe for deg og at du blir usikker av det. Da gir du han iallfall en mulighet til å rette opp i det. Enten så stikker han, fordi han ikke tør å gi deg sannheten, eller så hopper han i det, viser deg den lille sokkelleiligheten uten panoramautsikt, legger seg helt flat og forteller at han ikke tror du syns han er bra nok som bor slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. april 2014 #36 Del Skrevet 5. april 2014 Ser jo TS har sluttet å date mannen nå, men på litt mer generelt grunnlag så synes jeg Ferny kom med det aller beste tipset her: Hvis dere har datet i seks uker, og han virker forelsket i deg og hele pakken - SPØR HAN da. Når dere er sammen. Hvor bor du, bor du alene, kan vi ikke gå hjem til deg nå etter at vi har spist ferdig etc. ER DET SÅ VANSKELIG? Når det er sagt, så ville jeg aldri reist på tur med en jeg var såpass usikker på heller. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #37 Del Skrevet 5. april 2014 Aldri reis sammen med noen en er usikker på, gylden regel;)Anonymous poster hash: b1963...17e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #38 Del Skrevet 5. april 2014 ..må være kjipt for denne karen, som har lagt så mye innstats i daten, nå ser den potensielle fuckbuddien gli ut av fingrene hans. Tilbake til tante høyrehånd eller den kjedelige kona? Anonymous poster hash: 23c8e...b8c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #39 Del Skrevet 5. april 2014 Synes du fortjener bedre enn en sånn fyr TS. Det er jo tydeligvis noe galt når han holder på slik. [/quote trådstarter: jeg har ikke orket å møte han igjen pga måten han holder på. Mener at jeg har sagt mitt med å si at jeg vet jo ikke hvor han bor engang . Det har jeg sagt. Han ville møte meg disse dagene som har vært,men jeg har svart at jeg ikke kan. Trengte en liten tenkepause. Synes det er vanskelig men mulig jeg bør si at jeg blir usikker pga at jeg ikke vet hvor han bor. Og jeg har jo opplevd før at enkelte kun vil bruke mitt hjem til dating og da blir det sånn at jeg føler meg utnyttet istedet. Anonymous poster hash: 96c15...bd8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2014 #40 Del Skrevet 5. april 2014 ..må være kjipt for denne karen, som har lagt så mye innstats i daten, nå ser den potensielle fuckbuddien gli ut av fingrene hans. Tilbake til tante høyrehånd eller den kjedelige kona? Anonymous poster hash: 23c8e...b8c hahahaAnonymous poster hash: 96c15...bd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå