Gå til innhold

Daten vil reise på hotellferie med meg. Jeg er usikker, hva skal jeg si til han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Daten min vil reise på hotellferie med meg. Jeg er usikker. Han virker veldig forelsket i meg. Men det er ting jeg reagerer på. Jeg har datet han i ca 6 uker nå. Han har vært en gang for å se hjemmet mitt, og sier at han vil dit igjen. Jeg sa til han at jeg vil gjerne se hvor han bor. Da svarte han meg ikke skikkelig på det.

Itillegg legger jeg merke til at han har noen små uhøflige uvaner. Men det er mye bra også, men jeg er veldig skeptisk.

Hele tiden har han snakket om hotellferie. Hva ville dere sagt om det? Ville dere reist på en hotellferie i påsken med han, med tanke på denne situasjonen som fortalt? Hva ville dere sagt og gjort?

Anonymous poster hash: 96c15...bd8
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 6
Gjest Svampebob1
Skrevet

Daten min vil reise på hotellferie med meg. Jeg er usikker. Han virker veldig forelsket i meg. Men det er ting jeg reagerer på. Jeg har datet han i ca 6 uker nå. Han har vært en gang for å se hjemmet mitt, og sier at han vil dit igjen. Jeg sa til han at jeg vil gjerne se hvor han bor. Da svarte han meg ikke skikkelig på det.

Itillegg legger jeg merke til at han har noen små uhøflige uvaner. Men det er mye bra også, men jeg er veldig skeptisk.

Hele tiden har han snakket om hotellferie. Hva ville dere sagt om det? Ville dere reist på en hotellferie i påsken med han, med tanke på denne situasjonen som fortalt? Hva ville dere sagt og gjort?

Hotellferie etter bare 6 uker? Altfor tidlig, synes jeg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Og dette vet du jo selv også, du sier jo du ikke er trygg på ham. Du trenger vel ikke vår godkjennelse for å ha egne prinsipper?

Anonymous poster hash: 73b35...172
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han bor sikkert hjemme hos mamma. Og vil på hotell for å pu..e livskiten av deg..

Anonymous poster hash: 23c8e...b8c
  • Liker 6
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvor godt kjent har du blitt med ham etter bare 6 uker?

Er du usikker og egentlig ikke kjenner ham så ville jeg nok utsatt den hotellferien tror jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo garantert en grunn til at han ikke vil ta deg med hjem, men på hotell!

Anonymous poster hash: d7456...fad

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå spurte han på sms om han bare skulle bestille hotellrom med en gang slik de ikke ble fullbooket i påsken. Da skrev jeg: jeg tror det er best at vi blir bedre kjent først.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo garantert en grunn til at han ikke vil ta deg med hjem, men på hotell!Anonymous poster hash: d7456...fad

tenker det samme.. Jeg tenker at noe ikke stemmer. For en hederlig mann ville aldri mast på å komme hjem til meg. Og samtidig ikke vise sitt hjem. Han har sett hvor jeg bor. Siden han maser har jeg sagt til han at jeg håper på å få se hvor han bor. Da begynte han å bite negler som om han var nervøs. Og sa bare ja. Men maste da om hotell. Noe er galt. Og jeg gidder det ikke mer. Forstår fyren mulig dårlig at han burde vise sitt hjem og? Ikke bare mase om å være hos meg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har dame ?

Anonymous poster hash: 7d9d0...8c1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eller kanskje han bor i en trist kjellerhybel? ...og ikke vil vise den frem.

Nei...dette må ts holde oss oppdatert på. KG krever å vite!

• Liker 3
Skrevet

Hadde aldri reist vekk med en fyr som åpenbart har noe å skjule.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har alle noe å skjule.. Også DU har hemmeligheter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt at jeg synes at vi bør bli bedre kjent før hotell. Men ser ikke ut til at han vil invitere meg hjem. Ville dere ha fortsatt å date en som maser om å komme hjem til deg? En som sier :hvor skal vi være når du har barn, kan vi være hos deg allikevel? Og når du sier nei, hva med hos deg? Da svarer han ikke på det. Da sier han: vi må bestille hotellferie fort.

Jeg vurderer å kutte han. Tenker meg videre. Jeg er ikke naiv, og vil vise han at jeg ikke er.

Jeg har gitt han nok sjanser til å vise om han kan være den rette.

Kanskje han bor i en mørk trist kjeller, men uansett hvordan han bor, så burde han slutte å mase på å komme til meg hele tiden, når han ikke kan invitere meg hjem til seg. Han kunne forklart grunnen. Når han ikke gjør anser jeg han som useriøs.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han har sikker samboer...

Anonymous poster hash: bf70e...b1a

AnonymBruker
Skrevet

Du vet da navnet hans?`Enkelt å google seg frem til hvor han bor og evt med hvem.

AnonymBruker
Skrevet

Du vet da navnet hans?`Enkelt å google seg frem til hvor han bor og evt med hvem.

Det er ikke så enkelt å google han, for han har skjult nummer. Kommer ikke opp noen telefonnummer.

AnonymBruker
Skrevet

jeg vet en ting! Han betaler ikke NRK lisens. Han sa at det gjorde han før, men ikke nå. Dvs: kan han bo hos noen? Men han er ikke åpen, og ærlig. Jeg gidder ikke å sløse vekk mer tid på en som ikke er rederlig og ærlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke så enkelt å google han, for han har skjult nummer. Kommer ikke opp noen telefonnummer.

Kommer det null niks opp om du googles han. Som kan være nyttige hjelpetråder for å finne mer ut av han.

Han her virker tvilsom hvis ikke.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hotellferie eller ferie på ukjent sted med en jeg ikke hadde tillit til.

At han ikke svarer på spm om hjemmet sitt eller vil vise deg hvor han bor, betyr nok at han har noe å skjule. Det kan være at han skjemmes over dårlig/liten/ussel bolig, bor på hybel og dermed avslører økonomisk rot ved å vise deg boligen. Kanskje han bor med foreldre. Kanskje han har det skrekkelig rotete og skittent (typ hoarder). Kanskje han bor på sofaen hos broren sin. Eller kanskje han ikke har fortalt deg om unger og hagen er full av lekeapparater fordi han har barna 50/50? Så har vi den paranoide: Hjemme sitter kona og du er den andre kvinnen. Eller en annen paranoid: Han har oppgit falskt navn og vil bare knulle på deg en langhelg uten at du skal kunne søke ham opp i ettertid.

Tusentalls mulige årsaker, men så lenge du vet det er punkt han er unnvikende om og skjuler for deg, så ville jeg ikke reist bort sammen med ham men stått fast på at vi burde date litt lengre, prate mer sammen og bli bedre kjent først.

Anonymous poster hash: e1814...ce4
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...