AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Hei! Jeg er ei jente på 22 år som har ei datter på litt over et år. Datteren min kom til verden på en merkelig måte, hun var et resultat av en kort sommerflørt og at jeg oppdaget graviditeten veldig, veldig sent. Forholdet mellom meg og barnefaren er egentlig ganske greit. Vi er verken venner eller fiender. Vi hadde jo lagt flørten langt bak oss når jeg fant ut om graviditeten. Vi har egentlig bare prøvd å være ekstra snille mot hverandre oppi sjokket vi begge har gått gjennom. Jeg kan vel beskrive det som et ganske velfungerende businessforhold. Men ja.. nå har jeg sakte men sikkert begynt å stable meg på beina igjen etter sjokket og kjenner at jeg kanskje et klar for å "put myself out there" igjen. Jeg tar godt vare på meg selv og har et greit utseende, så jeg får en del tilbud.. men jeg har hat vanskeligheter for å se for meg hvordan dette egentlig skal foregå. Datteren min er jo så liten og hun krever så mye. Jeg vet at jeg alltids kan vente lenger men.. De fleste vennene mine er jo i 20-åra og de har en del andre prioriteringer enn det jeg har, og det virker rett å slett som om jeg bare faller mellom alle stoler. jeg er på en måte både utenfor ungdomslivet og det koselige familielivet, og alenemortilværelsen oppleves som veldig tøff til tider. Jeg kunne virkelig trengt en partner, ikke nødvendigvis noen som kan bli en far til barnet mitt, barnet har jo allerede en far som stiller opp.. men person jeg kan støtte meg til og som jeg kan støtte, en partner i livet. Så.. dette ble litt langt. men er det noen som har vært i lignende situasjoner, altså dating med små barn. hvordan fungerer det? eller burde jeg vente en stund til datteren min har blitt litt eldre? Anonymous poster hash: ea62e...9f0 1
absinthia Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 (endret) Slapp av, kos deg med datteren og ikke stress med å finne " den rette" . Gå på date om du føler for det. At man har det for travelt med å skaffe seg en mann, lager ofte stress i tilværelsen, - bruk heller tid og energi på andre deler av livet ditt, men la muligheter stå åpne. Ikke finn en mann fordi du trenger noen å støtte deg til, men finn en mann du kan støtte deg til når han kommer. I mellomtiden kan du støtte deg til andre. Endret 2. april 2014 av absinthia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå