Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville dere tolket det hvis dere var i et forhold med en som sjelden eller aldri tok initiativ til å kysse? At man aldri ga hverandre kyss når man møttes, småkysset når man var sammen eller et kyss når man skulle dra fra hverandre.

At kyssing kun var noe som skjedde i forbindelse med sex.

Ellers masse nærhet med kos, klemmer, holde rundt hverandre og andre kjærtegn.

Er det et tegn på at noe er galt, eller er det rett og slett noen som ikke liker å kysse?

Anonymous poster hash: a7fe5...63e
Videoannonse
Annonse
Gjest Blåmeis
Skrevet

Det virker litt rart. Jeg og kjæresten kysser hele tiden vi er alene. Men det kan jo være at han ikke er så interessert i å kysse, eller blir fort sår på leppene?

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hvor lenge dere har vært sammen? Det dabber jo litt av med årene men hei og hadde nuss samt natta nuss pleier vi å gi/få.

Anonymous poster hash: 48771...4b9

Gjest Ninab
Skrevet

Hm, jeg er ikke så glad i å kysse... anser meg selv til å være rimelig normal..

Klining hører sexen til...

:vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Her er det vel snakk om fra dag en. Kan kanskje telle på to hender antall kyss gjennom et par år, utenom de gangene det har gått over til klining og sex. Kyssene er ikke dårlig heller, når det først skjer.

Det er veldig koselig at vi alltid holder rundt hverandre og koser masse sånn ellers, men hadde vært enda bedre å få et lite nuss nå og da! Spesielt det å kunne kysse uten at det alltid blir sex av det...

Kanskje noen bare ikke føler seg komfortable med å kysse? At det er enklere med andre typer fysisk kontakt.

Skal sies at jeg selv liker å kysse, men er dårlig på å ta initiativ. Spesielt ikke når det ikke er noe som kommer naturlig og man føler den andre snur seg litt bort!

TS

Anonymous poster hash: a7fe5...63e
Skrevet

Jeg er sammen med en som ikke er så glad i å kysse. Men når vi først kysser er det himmelsk, sikkert fordi jeg elsker å kysse. Tror det rett og slett bare er folk der ute som ikke ser på kyssing som noe superviktig i et forhold.

Skrevet

Vi kysser ikke så veldig ofte, vært sammen i et år nå. Var mere i starten, men det dabbet litt av. Jeg tar endel intiativ til kos, men han er litt sær på det tror jeg.. Avogtil er det en ting han kan glemme.

Gjest Kvinneline
Skrevet

Det er vel individuelt om hva man foretrekker. Betyr nok ikke at han ikke liker deg osv. Hør med han om hvorfor han ikke vil kysse da.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Kjæresten min er (desverre) ikke glad i å kysse. Han gir meg hei/hade/natta nuss, og "tar imot" når jeg tvangsnusser han. Men sånn ellers er han ikke noe glad i det. Tror bare noen gutter er sånn.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Folk er forskjellige, også på dette området, så det gjelder å finne en man matcher i passende grad for begge to.

Det TS beskriver er drømmen for noen, og for mennesker som meg er det 'den sikre død'.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...