Gå til innhold

Fjerne han fra Facebook og snap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk følelser for han og de var ikke gjensidige. Det har vel godt 3 uker siden nå, og han har enda ikke tatt kontakt og fortalt meg at han angrer og har følelser for meg. Så jeg lurer vel strengt tatt på om det ikke bare er for å plage meg selv at jeg: ser hva slags bilder han liker og hvem som ligger på snap lista hans, at jeg har han både på Facebook og snap.
Noe i meg vil bare slette han, noe annet får meg til å la være tanker av typen "tenk viss.."

Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: faacc...2bb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

SLETT!

• Liker 3
Gjest Ninab
Skrevet

slett!

Har ikke en gang min ektemann og partner igjennom 14 år på facebook jeg... av den enkle grunn at jeg ikke VIL utsette meg selv for å se hva han gjør nå som vi ikke bor sammen. Jeg bryr meg FOR mye

AnonymBruker
Skrevet

Er han ikke interessert, slett og move on!

Det lille håpet "enn hvis" som du har er ikke sunt for deg.

Slett - ute av syne,ute av sinn(gi det litt tid)!

Anonymous poster hash: 44697...6e5
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? :)

Anonymous poster hash: eeb65...279
Skrevet (endret)

Fikk følelser for han og de var ikke gjensidige. Det har vel godt 3 uker siden nå, og han har enda ikke tatt kontakt og fortalt meg at han angrer og har følelser for meg. Så jeg lurer vel strengt tatt på om det ikke bare er for å plage meg selv at jeg: ser hva slags bilder han liker og hvem som ligger på snap lista hans, at jeg har han både på Facebook og snap.

Noe i meg vil bare slette han, noe annet får meg til å la være tanker av typen "tenk viss.."

Hva ville dere gjort?

Han har ikke følelser for deg og har sagt det til deg.

Ta til deg det han har sagt og slutt å stalke han.

Endret av Tøytigern
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
Skrevet

Jeg ville slettet.

Skrevet

Hvor gamle er dere? :)

Anonymous poster hash: eeb65...279

Jeg 20 og han 24

-Ts :)

Skrevet

Blokker på snapp, og "unfollow" på facebook. På den måten slipper du å se ting som minner deg om han hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet

Følg magefølelsen.

Jeg opplevde det samme med en fyr. Han sa ikke rett ut at han ikke var interessert mer men bare sluttet å ta kontakt. Ukene gikk og jeg valgtenoe motvillig å slette ham fra fbook.

DA reagerte han plutselig, rett etterpå kom sms om hvorfor jeg hadde slettet ham osv..

Vi endte opp med å bli fbook venner igjen og har et forhold sammen i dag

Anonymous poster hash: 3688f...568
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Følg magefølelsen.

Jeg opplevde det samme med en fyr. Han sa ikke rett ut at han ikke var interessert mer men bare sluttet å ta kontakt. Ukene gikk og jeg valgtenoe motvillig å slette ham fra fbook.

DA reagerte han plutselig, rett etterpå kom sms om hvorfor jeg hadde slettet ham osv..

Vi endte opp med å bli fbook venner igjen og har et forhold sammen i dag

Anonymous poster hash: 3688f...568

Hmm, vel jeg vet at han ikke er interessert det har han fortalt meg. Har litt lyst å slette han får å se om jeg får noen reaksjon fra han han har jo tross alt mobilnr. mitt enda vil jeg tro, ellers så kan han jo bare sende meg en melding på Facebook.

-Ts :)

• Liker 1
Skrevet

Slett ja, du plager bare deg selv med å se hva han gjør.

Skrevet (endret)

Da har jeg slettet han fra snap og Facebook. Føles godt! :)

-Ts

Endret av frk94
  • Liker 1
Skrevet

Er enig med de over. Slett han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...