AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Fikk følelser for han og de var ikke gjensidige. Det har vel godt 3 uker siden nå, og han har enda ikke tatt kontakt og fortalt meg at han angrer og har følelser for meg. Så jeg lurer vel strengt tatt på om det ikke bare er for å plage meg selv at jeg: ser hva slags bilder han liker og hvem som ligger på snap lista hans, at jeg har han både på Facebook og snap. Noe i meg vil bare slette han, noe annet får meg til å la være tanker av typen "tenk viss.." Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: faacc...2bb
Gjest Ninab Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 slett! Har ikke en gang min ektemann og partner igjennom 14 år på facebook jeg... av den enkle grunn at jeg ikke VIL utsette meg selv for å se hva han gjør nå som vi ikke bor sammen. Jeg bryr meg FOR mye
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Er han ikke interessert, slett og move on! Det lille håpet "enn hvis" som du har er ikke sunt for deg. Slett - ute av syne,ute av sinn(gi det litt tid)! Anonymous poster hash: 44697...6e5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: eeb65...279
Tøytigern Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 (endret) Fikk følelser for han og de var ikke gjensidige. Det har vel godt 3 uker siden nå, og han har enda ikke tatt kontakt og fortalt meg at han angrer og har følelser for meg. Så jeg lurer vel strengt tatt på om det ikke bare er for å plage meg selv at jeg: ser hva slags bilder han liker og hvem som ligger på snap lista hans, at jeg har han både på Facebook og snap. Noe i meg vil bare slette han, noe annet får meg til å la være tanker av typen "tenk viss.." Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: faacc...2bb Han har ikke følelser for deg og har sagt det til deg. Ta til deg det han har sagt og slutt å stalke han. Endret 1. april 2014 av Tøytigern
FalconPunch Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
frk94 Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: eeb65...279 Jeg 20 og han 24 -Ts
OppNedPåAlt Skrevet 2. april 2014 #10 Skrevet 2. april 2014 Blokker på snapp, og "unfollow" på facebook. På den måten slipper du å se ting som minner deg om han hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 Følg magefølelsen. Jeg opplevde det samme med en fyr. Han sa ikke rett ut at han ikke var interessert mer men bare sluttet å ta kontakt. Ukene gikk og jeg valgtenoe motvillig å slette ham fra fbook. DA reagerte han plutselig, rett etterpå kom sms om hvorfor jeg hadde slettet ham osv.. Vi endte opp med å bli fbook venner igjen og har et forhold sammen i dag Anonymous poster hash: 3688f...568 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Følg magefølelsen. Jeg opplevde det samme med en fyr. Han sa ikke rett ut at han ikke var interessert mer men bare sluttet å ta kontakt. Ukene gikk og jeg valgtenoe motvillig å slette ham fra fbook. DA reagerte han plutselig, rett etterpå kom sms om hvorfor jeg hadde slettet ham osv.. Vi endte opp med å bli fbook venner igjen og har et forhold sammen i dag Anonymous poster hash: 3688f...568 Hmm, vel jeg vet at han ikke er interessert det har han fortalt meg. Har litt lyst å slette han får å se om jeg får noen reaksjon fra han han har jo tross alt mobilnr. mitt enda vil jeg tro, ellers så kan han jo bare sende meg en melding på Facebook. -Ts Anonymous poster hash: faacc...2bb 1
kari2 Skrevet 2. april 2014 #13 Skrevet 2. april 2014 Slett ja, du plager bare deg selv med å se hva han gjør.
frk94 Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 (endret) Da har jeg slettet han fra snap og Facebook. Føles godt! -Ts Endret 2. april 2014 av frk94 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå