Gå til innhold

bikkja har pissa i senga!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble mildt sagt forbanna da jeg skulle legge meg, og ser at bikkja har pissa og DRITI i senga! Så nå lurer jeg på hvordan jeg skal få vaska den 220 breie thermodyna mi? Den er middels tjukk. Har 7 kg maskin, og har tidligere mokka den ganske full og det har gått bra. Blir dette og å gå? Og isåfall, hvor mange grader og hvilket program? Vil jo ikke ødelegge den goe dyna mi :-(

Anonymous poster hash: 5a00c...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del hadde senga/dyna mi vært ødelagt om noen hadde tissa og driti i senga mi.. Men du kan jo prøve, og om ikke så må du nok kjøpe ny. Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg kjøpt nytt..

AnonymBruker
Skrevet

Huff da, sikkert markering. Første den ene hunden min gjør når den kommer inn hos foreldrene mine er å pisse og drite på stuegulvet deres. Enda hundene har vært ute opptil en halvtime! Blir så irritert. De har en hund som min hund ikke går så godt over ens med så er vel derfor.

Tja du får vel bare prøve, vil tro det skal gå.

Anonymous poster hash: d9b1f...96a

AnonymBruker
Skrevet

Synn å kaste ei så å si ny dobbelt dyne.. den var ganske kostbar.. jeg får prøve å trø den i maskin. Bare synn hvis jeg blir uten både vaskemaskin og dyne!

Skrevet

Synn å kaste ei så å si ny dobbelt dyne.. den var ganske kostbar.. jeg får prøve å trø den i maskin. Bare synn hvis jeg blir uten både vaskemaskin og dyne! Anonymous poster hash: 5a00c...9a1

Jeg ville hørt om vaskemaskinen tåler dette først, ringt de som har peiling på sånt. Om ikke blir det vel billigere å sende det på renseri, ift om du måtte skaffet deg ny dyne OG vaskemaskin

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff da, sikkert markering. Første den ene hunden min gjør når den kommer inn hos foreldrene mine er å pisse og drite på stuegulvet deres. Enda hundene har vært ute opptil en halvtime! Blir så irritert. De har en hund som min hund ikke går så godt over ens med så er vel derfor.

Tja du får vel bare prøve, vil tro det skal gå.

Anonymous poster hash: d9b1f...96a

Ja det er nok markering siden katta bruker å ligge i senga.. nå er det slutt på dyr i senga! Bra for den stakkars bikkja at han ikke forstår at jeg er sinna for da hadde han fått hørt det. $474nnnnn !!

AnonymBruker
Skrevet

Dyner bør vel vaskes innimellom uansett, men om du får en så stor dyne inn i vaskemaskina er en annen sak... Når jeg vasker våre dyner er maskina stappa, og det er enkeltdyner. Ville sendt den på rens var jeg deg.

Anonymous poster hash: 6f99c...f36

AnonymBruker
Skrevet

Dyner bør vel vaskes innimellom uansett, men om du får en så stor dyne inn i vaskemaskina er en annen sak... Når jeg vasker våre dyner er maskina stappa, og det er enkeltdyner. Ville sendt den på rens var jeg deg.

Vi har sånn industrimaskin på jobb, men er bare sånn veldi sterkt vaskemiddel til den. Har du noe peiling på hva det koster å levere noe sånt på renseri?

AnonymBruker
Skrevet

Vi har sånn industrimaskin på jobb, men er bare sånn veldi sterkt vaskemiddel til den. Har du noe peiling på hva det koster å levere noe sånt på renseri?Anonymous poster hash: 5a00c...9a1

Aner ikke hva sånt koster. Prøv å google renserier i byen der du bor, de pleier å oppgi priser på hjemmesidene sine.

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg dyna i maskina. Er spent!

AnonymBruker
Skrevet

Er spent på hvordan dette går. Krysser fingrene for deg, håper du oppdaterer oss.

Anonymous poster hash: 4b99d...66d
AnonymBruker
Skrevet

Det gikk bare godt :-) vaska den i to omganger på ullvask.

Hilsen ts!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...