AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Først var han utro og det var slutt lenge. Han var mye på fylla og ga blanke i å ringe til tider. Han kunne ditche meg da jeg sto ferdig påkledd for å spise ute med han til avtalt klokkeslett. Han var en ekte drittsekk jeg møtte som ung ig uerfaren. Sakte, men sikkert har ting blitt bedre. Nå har vi vært sammen i ett år uten noe dramatikk og de siste 8 månedene har han innsett når han sier ting som er ubetenkt og ber om unnskyldning etterpå. Han ringer hver dag fra jobben og sier han elsker meg. Han avsetter tid og sier at han vet at jeg er den han vil ha resten av livet. Han har blitt en god kjæreste. Jeg har ingen mistanker om noe fordi han alltid er tilgjengelig, tilbringer mer tid med meg enn før. Nå er det nesten jeg som synes han kan bli litt i overkant intens. Er det mulig at han har blitt voksen? Han er 30 nå. Anonymous poster hash: 941a2...b47
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Nei, det tror jeg ikke.Anonymous poster hash: 89f63...fb0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Vil tilføye at vi har vært sammen i 5 år. Det har gradvis gått bedre. Jeg har gjort det slutt i lange perioder. Jeg har til og med datet andre i stunder da det har vært slutt. Nå er det i hvertfall bra og fungerer. Om det varer, det vet jeg ikke. Fortsetter det sånn er det bra. Han har også tatt andvar for livet sitt og ordnet opp. Dette skjedde også gradvis, men det begynte for 1, 5 år siden. TSAnonymous poster hash: 941a2...b47
LexSuperior Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Jeg ville ikke tenkt så mye på det. Nyt at han er der for deg og ta ting som det kommer. 3
Gjest Heartbeat Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Ja, det er mulig De fleste vokser på erfaringer de tar med seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå