Sukkerklumpen! Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg gjorde det slutt for to år siden med daværende kjæreste, og dette ende på en dårlig og brå måte uten å gå i detaljer. For ca en uke siden sende jeg en fylle melding til han, og nå har vi startet å snakke sammen. Noe som vi ikke har gjort siden jeg gjorde det slutt. Og nå vil han at vi skal treffes i sommerferien, noe som jeg er lite interessert i, for jeg er faktisk redd for å få følelser for han igjen om vi møtes og "henger" sammen. Vi begge er i 20-årene om det har noe av betydning og var sammen ca 3 år. Tror egentlig jeg bare savner og være sammen med noen, jeg er ikke sikker. Har noen av dere noen forslag til hva jeg kan gjøre? eller si til han? Takk på forhånd!
Gjest Kvinneline Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Ikke møt han. Finn ut hva du føler før du eventuelt møter han. Ikke gi han håp om du bare skal igjen finne ut at du faktisk ikke vil være med han. 1
Gjest elle82 Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Ikke møt han hvis du egentlig ikke har lyst. Lytt til magefølelsen din. Si til han at det var dumt av deg å sende fyllemeldingen og at du beklager hvis han har fått feil inntrykk, men at gjort er gjort, og at du har gått videre med livet ditt. Så kan du evt ønske han lykke til videre:) 1
Sukkerklumpen! Skrevet 2. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2014 Sant nok, og takk for ærlige og bra svar. Men et lite problem til er at vi begge skal delta på en greie i sommer. Er et av mine favorittband som vi begge har til felles, men skal jeg droppe og se de fordi han er der?
Gjest elle82 Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Sant nok, og takk for ærlige og bra svar. Men et lite problem til er at vi begge skal delta på en greie i sommer. Er et av mine favorittband som vi begge har til felles, men skal jeg droppe og se de fordi han er der? Hvis du hadde tenkt å se dem med han, så ville jeg droppet det. Men hvis du skal med andre, så skjønner jeg ikke hvorfor det ikke skulle gå? Da må du bare være sterk hvis du skulle treffe på han, og holde deg til det du har bestemt deg for.
Sukkerklumpen! Skrevet 3. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2014 Jeg skal ha med et par venner, og takk for svar elle82
Gjest elle82 Skrevet 3. april 2014 #7 Skrevet 3. april 2014 Bare hyggelig å kunne hjelpe, lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå