AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Har lyst å legge ut et bilde i forbindelse med at jeg er i vurdering av operasjon. Er det 100% trygt å legge ut bilde fra AB mtp om noen kan spore meg opp eller lese noe i bildelinken når jeg legger det opp fra "velg fil". Anonymous poster hash: 2d95b...73b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Har lyst å legge ut et bilde i forbindelse med at jeg er i vurdering av operasjon. Er det 100% trygt å legge ut bilde fra AB mtp om noen kan spore meg opp eller lese noe i bildelinken når jeg legger det opp fra "velg fil". Anonymous poster hash: 2d95b...73b Du kan dekke til øynene, munnen eller andre deler av ansiktet, dersom du kun sikter til andre steder i ansiktet. Vanskelig å gjenkjenne en person da. Flere har gjort det på kg, og det så ut til å gå fint:)Anonymous poster hash: b11e2...1c7
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Jeg vil ike anbefale det, folk truer med å sende ting til avisen når de er uenige med deg i diskusjoner.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 - eller dukke opp i kirken og ødelegge bryllupet ditt Anonymous poster hash: d1d90...b79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå