Gå til innhold

Snuser du???

LilleBille

Snuser du?  

1. 1. Snuser du?

• Ja - ofte
      6
    • Nei
      74
    • Sjelden
      6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snusing er ikke no for meg! Selv om det jo lukter litt godt da! :wink: Har hatt mange klassekamerater oppgjennom som har snust, og det har i grunnen aldri vært særlig sjarmerende.. Snus mellom tennene etter snusbruk er YUK!! Ikke pent!! Gutter kan komme unna med sånt, men eg har vanskelig for å se for meg en jente ro seg unna noe sånt.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner endel som snuser-både gutter og jenter. Min kjære skjulte snusinga si for meg i begynnelsen, og det med rette. Syntes (og syns fortsatt ikke) at det ser bra ut med ei diger snusleppe. Men, i mitt miljø er ikke slike "hockeylepper" vanlig, gutta tar heller to små priser for å få symmetri i ansiktet (evt porsjon), og jenter snuser porsjon, eller aller helst miniporsjon (de omtalte jentesnusene). Dette er oppegående folk - absolutt ikke harry, og på den måten en del av "trenden". MEN: Ingen av dem snuser for å være trendy, men heller som en del av et røykesluttprogram, eller i et håp om å ikke skade andre eller seg selv så mye som ved røyk. For røyking er i mine øyne mer harry - der man påfører andre skader.

Kanskje skyter jeg meg selv i foten med dette utsagnet, med tanke på at jeg er (var iallefall fram til røykeloven kom...) festrøyker selv. :hoho: Ja,ja...Verden vil bedras.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...