Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2004 #61 Del Skrevet 9. juli 2004 Snus smaker pøkk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 9. juli 2004 #62 Del Skrevet 9. juli 2004 Snusing er ikke no for meg! Selv om det jo lukter litt godt da! Har hatt mange klassekamerater oppgjennom som har snust, og det har i grunnen aldri vært særlig sjarmerende.. Snus mellom tennene etter snusbruk er YUK!! Ikke pent!! Gutter kan komme unna med sånt, men eg har vanskelig for å se for meg en jente ro seg unna noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virre Skrevet 10. juli 2004 #63 Del Skrevet 10. juli 2004 Kjenner endel som snuser-både gutter og jenter. Min kjære skjulte snusinga si for meg i begynnelsen, og det med rette. Syntes (og syns fortsatt ikke) at det ser bra ut med ei diger snusleppe. Men, i mitt miljø er ikke slike "hockeylepper" vanlig, gutta tar heller to små priser for å få symmetri i ansiktet (evt porsjon), og jenter snuser porsjon, eller aller helst miniporsjon (de omtalte jentesnusene). Dette er oppegående folk - absolutt ikke harry, og på den måten en del av "trenden". MEN: Ingen av dem snuser for å være trendy, men heller som en del av et røykesluttprogram, eller i et håp om å ikke skade andre eller seg selv så mye som ved røyk. For røyking er i mine øyne mer harry - der man påfører andre skader. Kanskje skyter jeg meg selv i foten med dette utsagnet, med tanke på at jeg er (var iallefall fram til røykeloven kom...) festrøyker selv. Ja,ja...Verden vil bedras.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå