Gå til innhold

Snuser du???

LilleBille

Snuser du?  

1. 1. Snuser du?

• Ja - ofte
      6
    • Nei
      74
    • Sjelden
      6

Anbefalte innlegg

Gjest Esther

Nei, det har jeg aldri prøvd. Har røykt fast i mange år, sluttet for 2 år siden og bestemte meg da for å aldri mer bli avhengig av noe. Det å snuse er faktisk mer avhengighets-skapende enn røyk og det er jo et tankekors.

MEN, jeg kan forstå at eks-røykere finner snus godt, jeg var selv ganske godt på vei til å bli avhengig av nikotintyggi da jeg kuttet røyken ... hadde problemer de første ukene da jeg bestemte meg for å kutte ut tyggien også ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Nei jeg snuser ikke, er ikke spesielt begeistret for snus heller! Det ser så stygt ut og alle disse ekle snusklattene som ligger og slenger her og der... :-?

Mvh Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd snusing, men likte det ikke!vart bare kvalm og svimmel, og pent er det jo heller ikke og se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Humlen¤

Snuste masse da jeg sluttet å röyke for å bli kvit suget!!

Jeg holdt det hemmelig for omverden... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snuser jeg og ikke røyker jeg. Jeg skjønner at de som røyker går over til snus, nå som den nye røykeloven har kommet.

Snus ser ikke pent ut, men jeg må si at en gutt som snuser er mer naturlig og "pener" enn en kvinne som snuser.

Diskriminerende?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg snuser, synes porsjonssnus er renslig og ordentlig. Nå er det også kommet damesnus med halve porsjoner, og lakrissmak, mintsmak mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg snuser. Og jeg synes det er veldig godt!

Nå har det jo kommet masse "jentesnuser" i porsjon med lakris,mint og mocca i lekre bokser.

Porsjonene er så små at de er umulig og oppdage + at de smaker godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...