Gjest Esther Skrevet 13. juni 2004 #41 Del Skrevet 13. juni 2004 Nei, det har jeg aldri prøvd. Har røykt fast i mange år, sluttet for 2 år siden og bestemte meg da for å aldri mer bli avhengig av noe. Det å snuse er faktisk mer avhengighets-skapende enn røyk og det er jo et tankekors. MEN, jeg kan forstå at eks-røykere finner snus godt, jeg var selv ganske godt på vei til å bli avhengig av nikotintyggi da jeg kuttet røyken ... hadde problemer de første ukene da jeg bestemte meg for å kutte ut tyggien også ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. juni 2004 #42 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei! Nei jeg snuser ikke, er ikke spesielt begeistret for snus heller! Det ser så stygt ut og alle disse ekle snusklattene som ligger og slenger her og der... :-? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabodama Skrevet 16. juni 2004 #43 Del Skrevet 16. juni 2004 Æsj, nei! Har aldri prøvd det, og det lukter FÆLT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 16. juni 2004 #44 Del Skrevet 16. juni 2004 Har prøvd snusing, men likte det ikke!vart bare kvalm og svimmel, og pent er det jo heller ikke og se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meg Skrevet 16. juni 2004 #45 Del Skrevet 16. juni 2004 Nei. Harry med jenter som snuser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. juni 2004 #46 Del Skrevet 16. juni 2004 Nei. Har aldri noen gang vært i nærheten av å forsøke å vurdere å røyke eller snuse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 16. juni 2004 #47 Del Skrevet 16. juni 2004 Snuste masse da jeg sluttet å röyke for å bli kvit suget!! Jeg holdt det hemmelig for omverden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorangemy Skrevet 17. juni 2004 #48 Del Skrevet 17. juni 2004 Ikke snuser jeg og ikke røyker jeg. Jeg skjønner at de som røyker går over til snus, nå som den nye røykeloven har kommet. Snus ser ikke pent ut, men jeg må si at en gutt som snuser er mer naturlig og "pener" enn en kvinne som snuser. Diskriminerende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollface Skrevet 1. juli 2004 #49 Del Skrevet 1. juli 2004 Hverken snuser eller røyker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dodgy Lady Skrevet 2. juli 2004 #50 Del Skrevet 2. juli 2004 Snuser ganske ofte på fest... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 5. juli 2004 #51 Del Skrevet 5. juli 2004 Jeg snuser, synes porsjonssnus er renslig og ordentlig. Nå er det også kommet damesnus med halve porsjoner, og lakrissmak, mintsmak mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Deci Skrevet 5. juli 2004 #52 Del Skrevet 5. juli 2004 Snusing er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 5. juli 2004 #53 Del Skrevet 5. juli 2004 Ja, jeg snuser. Og jeg synes det er veldig godt! Nå har det jo kommet masse "jentesnuser" i porsjon med lakris,mint og mocca i lekre bokser. Porsjonene er så små at de er umulig og oppdage + at de smaker godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smila Skrevet 6. juli 2004 #54 Del Skrevet 6. juli 2004 Nei, men vurderer å gjøre det etter innføringen av den strenge røykeloven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smila Skrevet 6. juli 2004 #55 Del Skrevet 6. juli 2004 Nei, men vurderer å gjøre det etter innføringen av den strenge røykeloven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sita Skrevet 8. juli 2004 #56 Del Skrevet 8. juli 2004 Nei, fytt i rakker`n, kunne aldri ha falt meg inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nikita Skrevet 9. juli 2004 #57 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) . Endret 8. juli 2008 av nikita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malie Skrevet 9. juli 2004 #58 Del Skrevet 9. juli 2004 :klø: skjønner ikke hvordan folk klarer å snuse eg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. juli 2004 #59 Del Skrevet 9. juli 2004 jeg snuser...........ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polluela Skrevet 9. juli 2004 #60 Del Skrevet 9. juli 2004 Snuser ikke, nei... æsj og fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå