Gjest Gjesta Skrevet 7. juni 2004 #21 Del Skrevet 7. juni 2004 Det ville aldri falle meg inn å snuse! Syns det ser ille ut når mannfolk snuser, og jenter som snuser - jeg forstår det bare ikke... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ra|cer Skrevet 7. juni 2004 #22 Del Skrevet 7. juni 2004 Snus er noe av det ekleste jeg hvet om! Fysj å fei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. juni 2004 #23 Del Skrevet 7. juni 2004 Nei, men jeg har noen venninner som gjør det. Helt greit det, hva de gjør eller ikke gjør bryr ikke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 7. juni 2004 #24 Del Skrevet 7. juni 2004 Da hadde min kjære fått brekninger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. juni 2004 #25 Del Skrevet 7. juni 2004 Da hadde min kjære fått brekninger..... Såpass!? Nå synes jeg ikke at snusing ser så veldig pent ut uansett, men at folk reagerer så kraftig på at jenter gjør det!!? :o Hm, nå fikk jeg nesten lyst til å begynne å snuse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. juni 2004 #26 Del Skrevet 7. juni 2004 Nei, men jeg reagerer ikke på at andre gjør det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blårød Skrevet 7. juni 2004 #27 Del Skrevet 7. juni 2004 Har prøvd snus noen ganger og reagerer hverken på jenter eller gutter som snuser. Foretrekker porsjonssnus. Skulle kjøpe snus til gubben forrige uke og ekspeditørenen snudde seg ved kjøleskapet (der snusen holder seg gooood og frisk ) og spurte om det var til meg selv. Ble litt perpleks fordi jeg trodde hun mente at jeg så for ung ut (og det hadde jeg tatt som et kompliment!) - men hun ville opplyse om at de nå hadde fått "damesnus" som innebar mindre porsjoner og et mer feminint design på boksene. Snakk om salgstriks! Og jeg lot meg lure... boksen ligger urørt i kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 10. juni 2004 #28 Del Skrevet 10. juni 2004 Jeg er snuser, og koooser meg med den. Bruker små porsjonspakninger offentlig, og litt større hjemme. Veksler mellom snus med eucalyptus-smak og lakris. At mange synes det er ekkelt bryr jeg meg overhodet ikke om. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 10. juni 2004 #29 Del Skrevet 10. juni 2004 NEI! Synes det er utrolig ekkelt, og harry! Synes nesten det er verre en røyking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplegrønn Skrevet 10. juni 2004 #30 Del Skrevet 10. juni 2004 Snusen skader da ingen andre enn den som bruker det. Hvordan det ser ut er noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstermagnet Skrevet 11. juni 2004 #31 Del Skrevet 11. juni 2004 Snuser fast, og har også røkt i mange år. Har nå sluttet med røyk, og klarer meg fint med snusen. Ser at de fleste synes at snus er ekkelt. Jeg kan, med litt godvilje, forstå det, ettersom svært mange stapper et helt tonn inn i kjeften, og kan ikke engang smile uten å blotte en svart golfball under overlepppa. Selv opplever jeg aldri at noen bemerker snusingen min, og det er fordi jeg bruker små porsjoner, og bytter den ganske ofte. De fleste legger ikke engang merke til at jeg snuser. Synes uanset det er mye mer ekkelt med folk som stinker røyk, enn noen som har en liten pris under leppa. Og at snusing er motbydelig - hvor har dere dette fra? Det er ikke uhygienisk. Det gir ikke dårlig ånde. Hva er det som er motbydelig? (Skjønner at det ikke er så pent da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 12. juni 2004 #32 Del Skrevet 12. juni 2004 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simsalabim Skrevet 12. juni 2004 #33 Del Skrevet 12. juni 2004 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 13. juni 2004 #34 Del Skrevet 13. juni 2004 Har aldri prøvd og det frister ikke å begynne med det heller.. tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 13. juni 2004 #35 Del Skrevet 13. juni 2004 Nei, fysj! Det gjør jeg ikke! Har ikke prøvd og kommer ikke til å prøve heller. Synes det lukter godt da, men det er bare fordi det minner meg om pappaen min. Pappalukt! Men det å kysse en mann jeg vet har et lass gjørme i kjeften frister ikke veldig akkurat... Heldigvis har jeg en mann som ikke bruker slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 13. juni 2004 #36 Del Skrevet 13. juni 2004 Men det å kysse en mann jeg vet har et lass gjørme i kjeften frister ikke veldig akkurat... Heldigvis har jeg en mann som ikke bruker slikt. Han tar det kanskje ut før han kysser deg da ... Det hadde i alle fall jeg sett på som et litt sympatisk trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 13. juni 2004 #37 Del Skrevet 13. juni 2004 Han tar det kanskje ut før han kysser deg da ... Det hadde i alle fall jeg sett på som et litt sympatisk trekk. Men det begrenser jo kyssingen veldig... Blir ikke mange impulsive kyss da hvis han må ut på badet og spytte ut prisen før han labber tilbake for å kysse. Husker at da min far giftet seg med sin kone for fire år siden måtte hun tvinge ham til å ikke bruke snus i kirken for hun ville ikke kysse ham med snus på kirketrappen, men han ble så nervøs at han måtte ha noe å roe seg på...så det ble ikke noe nuss på kirketrappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fraggel Skrevet 13. juni 2004 #38 Del Skrevet 13. juni 2004 Men det begrenser jo kyssingen veldig... Blir ikke mange impulsive kyss da hvis han må ut på badet og spytte ut prisen før han labber tilbake for å kysse. De fleste snuser jo ikke konstant. Jeg har ihvertfall aldri hatt noe problem med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 13. juni 2004 #39 Del Skrevet 13. juni 2004 Nei, det kan hende ikke alle er så ekstreme som min far.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alovera Skrevet 13. juni 2004 #40 Del Skrevet 13. juni 2004 Jeg snuser ikke selv, men det plager meg heller ikke at andre gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå