Gå til innhold

Snuser du???

LilleBille

Snuser du?  

1. 1. Snuser du?

• Ja - ofte
      6
    • Nei
      74
    • Sjelden
      6

Anbefalte innlegg

I lys av den nye røykeloven blir det vel kanskje blir en oppgang i snusere ... i dag er snaut 10% av snuserne er kvinner...

Artikkel om snusing

Personlig synes jeg det ser dumt ut med snus under leppen- enten du er kvinne eller mann.. og kunne ikke tenke meg å bruke det selv heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snus er det ekleste jeg ser, så jeg ville gjerne hatt et utropstegn etter "nei"-alternativet i avstemmingen... :ler: Kommer aldri til å prøve! Kjenner bare en jente som snuser, så i min omgangskrets er det ikke så utbredt. Men jeg kjenner nå ikke alle, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har aldri gjort det, ikke engang vurdert å gjøre det, og kommer aldri til å gjøre det heller. Og som påpekt over her, det er utrolig ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Nei, jeg snuser ikke...har aldri prøvt og skal aldri prøve!

Kjenner heller ingen jenter som snuser...

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snuser ikke. :)

Det er mange røykere som går over til snus når de skal slutte å røyke. Det de må være klar over, er at det er minst like vanskelig å slutte med snusen. Der lurer de seg selv. Like greit å slutte med begge deler. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Jeg har aldri verken snust eller røyket. Heldigvis. Min mamma snuste da hun var ung. Jeg synes fremdeles det er litt rart å tenke på ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Fraggel

Kan snuse når jeg er ute i skogen, på tur etc. ... Eller om jeg får lyst på ellers, men det er veldig sjelden.

Synes det er OK.

Kjent som ufeminint selvsagt, men det bryr meg ikke.

Av og til er det faktisk også derfor jeg gjør det.

Gjør det aldri på fest eller andre ganger da jeg skal være "delikat".

Ganske kult å glise med snusleppe tilbake til ekle mannfolk som tar seg friheter du ikke har bedt om. :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Nei jeg snuser ikke. Har prøvd en gang på fest. Ble skikkelig dårlig,så det frister ikke til gjentakelse. Fysj,det ser jo utrolig dumt/stygt ut med jenter(og gutter) som snuser da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fraggel
Fysj' date='det ser jo utrolig dumt/stygt ut med jenter(og gutter) som snuser da.[/quote']

Man ser det ikke nødvendigvis, man ser for eksempel ikke at jeg har noe under leppa. Bortsett fra når jeg smiler da - da blir det halvveis-smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...