Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjennom åtte måneders daglige samtaler har han aldri lagt skjul på at han har hatt mange kvinner. Samtidig sier han at vi ikke skal snakke om det som har vært.

Forleden fortalte jeg venninnene mine om min kontakt med ham. De vet mye om menn i byen jeg bor. Som nyskilt vet jeg ingenting..

Han er ikke noe å stole på, sier de. Har damer overalt. Så vondt ønsker vi deg ikke, sier de..

Jeg forstår dem slik at MITT rykte står på spill dersom jeg har med ham å gjøre. I neste uke kommer han (jobber i utlandet), og jeg skal hente ham på flyplassen.

Skal, skal ikke..? Bør jeg ta beina fatt og komme meg unna ham?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke bra ut akkurat. Jeg holder meg unna playere selv, så tror nok at jeg ville latt det være.

• Liker 5
Skrevet

Han har hatt mange kvinner. Hvorfor skulle det vært noe annerledes med deg? Han ville nok dumpet deg like fort som alle de andre

• Liker 3
Skrevet

Ofte så er det jo noe i disse ryktene da.

Kanskje greit å ligge unna før man er hodestups inni noe man ikke klarer komme ut av før skaden er skjedd

-tenker jeg da...

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ingen røyk uten ild, vet du. Det er det jeg liker med rykter - de har alltid et lite snev av sannhet i seg. Du har fått et varsko, slik at du nå vet hva du sånn cirka kan forvente deg i fremtiden. Som dame hadde jeg ikke stolt veldig mye på en tidligere skjørtejeger med utpreget "fylla har skylda"-mentalitet.

Endret av Pene sko...
  • Liker 4
Skrevet

Noen gang vært i et bryllup der noen hvisker deg i øret av den lekre kake nr 4 fra venstre er dårlig? Men du tar et kjempestort stykke likevel, og så sliter du markant med å få den ned?

Den samme typen råd er det venninnene dine prøver å gi deg om denne mannen. Dersom han er skikkelig player bør du ihvertfall ikke gjøre det enkelt for han. La han synge på sine knær før du i det hele tatt vurderer å ta han inn i varmen. Gjør deg selv en tjeneste ;) Kall det gjerne en forsikring.

• Liker 8
Skrevet

Hør på venninnene dine :)

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Kan du ikke si til ham nonchalant: "Hører du er en player og at jeg vil ødelegge ryktet mitt når jeg har med deg å gjøre". Og se hvordan han reagerer da?

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke si til ham nonchalant: "Hører du er en player og at jeg vil ødelegge ryktet mitt når jeg har med deg å gjøre". Og se hvordan han reagerer da?

Bare sure uattraktive damer sier noe sånt.

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Bare sure uattraktive damer sier noe sånt.

Sikkert de også.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at du bør høre på det vennene dine sier - men samtidig så er det også lov å tenke selv,ikke sant?

Med mindre han har gitt deg grunner til å tvile på han og hva han vil,og hans hensikter, så synes jeg at du kan ta til deg det vennene dine har sagt og ha det i bakhodet men samtidig kunne gi han tid/sjanse til å kunne motbevise de ryktene. Har han gjort noe som gjør at du ikke kan stole på han? Sier magefølelsen at han ikke er helt ærlig? Det er alltid noen hint vi kan oppfatte som kan gi oss liten pekepinn på hvor vi har folk hen.

Hvis han gir deg grunn til at han ikke er til å stole på,så kan du droppe han og gå videre. I det minste har du tatt en selvstendig avgjørelse basert på litt mer enn bare rykter.

Anonymous poster hash: 4f752...65a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok hørt på vennene mine altså..

Anonymous poster hash: f2421...773
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske noen hadde advart meg. Jeg nøtte en fra en annen by. Da har man ingen referanser. Min mann hadde hatt 10 kjærester og over 20 sexpartnere! Da var jeg allerede på kroken. Råder deg til å kjøre gammeldags stil, vent med sexen, ikke kle deg utfordrende, men la han falle for den du er. Kutter han deg ut, da var han ikke interessert nok. Jeg hadde sex med min på første date og jeg ble nok bare en av mange. Det ble etterfulgt av utroskap. Tok 4 år for han å bli skikkelig knyttet og en bra kjæreste. Vet ikke om det har vært verdt det. Det har kostet veldig mye.

Anonymous poster hash: 47630...8bd

• Liker 1
Skrevet

Noen gang vært i et bryllup der noen hvisker deg i øret av den lekre kake nr 4 fra venstre er dårlig? Men du tar et kjempestort stykke likevel, og så sliter du markant med å få den ned?

Den samme typen råd er det venninnene dine prøver å gi deg om denne mannen. Dersom han er skikkelig player bør du ihvertfall ikke gjøre det enkelt for han. La han synge på sine knær før du i det hele tatt vurderer å ta han inn i varmen. Gjør deg selv en tjeneste ;) Kall det gjerne en forsikring.

Han er (eller har vært?) en skikkelig player. Jeg har ikke gjort det enkelt for ham så langt. Playere er ofte jegere, og jeg har latt ham jakte. Han er ikke sikker på hvor han har meg.

Han er godt voksen, men har den gutteaktige sjarmen og gi-f... stilen som vi kvinner så alt for lett lar oss sjarmere av. Og han vet det.

Jeg skal være forsiktig og se ham an. En forsikring og en beskyttelse :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har valgt å ignorere vennene mine sin mening om en mann så har jeg alltid angret i ettertid. De har stort sett alltid rett, jeg tror det er fordi de ikke ser igjennom det rosa sløret vi forelskede kvinner ser igjennom.

Anonymous poster hash: 05589...b9e
  • Liker 5
Skrevet

Da ville jeg i hvert fall sagt det jeg tenkte :) Jeg har bestemt meg for å gi ham en sjanse. Han vet nok ikke at han har et dårlig rykte, og jeg tror han ikke ville like det om jeg fortalte ham.

Jeg er nysgjerrig på ham nå, men ikke uhemmet forelsket. Mine følelsesbremser er på :)

Skrevet

De gangene jeg har valgt å ignorere vennene mine sin mening om en mann så har jeg alltid angret i ettertid. De har stort sett alltid rett, jeg tror det er fordi de ikke ser igjennom det rosa sløret vi forelskede kvinner ser igjennom.

Anonymous poster hash: 05589...b9e

Jeg håper at venninne mine har rett, men jeg har ordene deres bak øret. Vet at jeg er sårbar om jeg ikke vet å beskytte meg selv følelsesmessig. Og det er så visst en risikosport jeg har lagt meg ut på..

Skrevet

Han er (eller har vært?) en skikkelig player. Jeg har ikke gjort det enkelt for ham så langt. Playere er ofte jegere, og jeg har latt ham jakte. Han er ikke sikker på hvor han har meg.

Han er godt voksen, men har den gutteaktige sjarmen og gi-f... stilen som vi kvinner så alt for lett lar oss sjarmere av. Og han vet det.

Jeg skal være forsiktig og se ham an. En forsikring og en beskyttelse :)

Høres bra ut ;) For all del, mannen kan jo teoretisk være genuint interessert? Hvem vet, kanskje du er den dama som snur tendensen.

Likevel ville jeg vært forsiktig om jeg var deg. Tenk deg om både to og tre ganger. Jeg er selv mann og kjenner lusa på gangen. Et utall kamerater av meg har funnet på mye rart, selv etter å ha blitt frelst av forelskelse. Senest i forrige uke pulte en av dem en dame på nach, trekant. Fristelsen ble vel for stor? Man skal være en litt sær mennesketype for å kjøre det solo-løpet der. Noe sier meg at slikt er rotfestet dypt i personligheten, kanskje også forklart gjennom ulike former for angst eller egoisme, eller begge deler. Ekstrem narsissisme? Slike mennesketyper er vanskelige å leve med på sikt, tenker jeg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er veldig kjedelig med slike rykter. Da jeg og mannen min gikk ifra hverandre fikk jeg høre fra venner som hadde kjent han fra han var liten at han hadde hatt affære bak min rygg og at de var overrasket at han giftet seg med meg siden han var en player. Og mange så på meg som "stakkars liten som ikke vet noenting" men selv stolte jeg 100% på han og syns alt var bra.

Men utrolig lite kjekt å vite dette etter 3 års ekteskap.

Endret av bebisss
Gjest Coolaid
Skrevet

Hvorfor skal kvinner alltid velge dårlige epler når man heller kan forsyne seg fritt i en frisk og fin fruktdisk og velge fra øverste hylle ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...