AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg har fått arve en symaskin, men jeg har klart å rote bort/miste ledningen til den. Noen som vet om det er mulig å få tak i en ny, og hvor evt? Anonymous poster hash: 0243e...9f3
Maximillian Cohen Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Ja, det er nok mulig, men om dette er alt du har av informasjon blir det veldig vanskelig å hjelpe deg noe mer.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Min symaskin bruker en sånn ledning http://altitec.no/3-meter-hvit-apparatkabel-0-75-mm-med-euro-plugg.html Anonymous poster hash: 39ed9...ae0
Gjest Svampebob1 Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Det har de sikkert på Clas Ohlson, biltema eller Elkjøp...
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Ja, det er nok mulig, men om dette er alt du har av informasjon blir det veldig vanskelig å hjelpe deg noe mer. Ehm, altså... Den er hvit da, hvis det hjelper noe mer? Neida, jeg fant riktig ledning på Biltema! Takk for svar Anonymous poster hash: 0243e...9f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå