Gå til innhold

7 stemmer

1. 1. Motsetninger tiltrekker hverandre?

• Ja
      3
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

-

Endret av esmer
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Utseendemessig tiltrekkes jeg bare av blondiner. Jeg er selv blond. :P

Ut over det har utseende lite å si. Det spiller en større rolle hvordan hun er, personlighet med andre ord. Personligheten "farger" utseendet hennes.

Beklager for dårlig (men ærlig) svar. :-/

Anonymous poster hash: 5df09...d57
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er brunette, og tiltrekkes av menn med mørkt hår. Tenkte jeg kunne svare selvom jeg er jente :)

Anonymous poster hash: b8991...234
Skrevet

Min motsetning ville vært en lubben og dvask SV-dame med hår under armene og forkjærlighet for mitt kredittkort i alle anledninger. Hun ville elsket fylla og levd et støyende liv med et begrenset forhold til renhold i heimen.

Så nei, motsetninger tiltrekker ikke ;)

Skrevet

jeg tiltrekkes ikke av noen.

Men ordtaket er gammelt så det må være noe i det.

Antagelig er det så enkelt som att motsetninger lager en mer variert genetisk base for et avkom, og det er alltid bra sett med naturens øyne. Det er jo alltid den type greier som ligger i bunn for alt slikt som har med tiltrekninger som = sex til slutt.

Forutsatt at disse forskjellene er sunne å sterke da. Men slikt snapper det ubevisste opp, om ikke det bevisste gjør det.

Gjest Beist
Skrevet

Jeg har mørkt hår, mørk hud og lysegrønne øyne. Liker best mørke trekk.

Skrevet

Mtp utseende: ja, det gjør jeg nok. Er asiater selv, men har faktisk aldri følt meg tiltrukket av en annen asiatisk gutt. Liker best gutter med brunt hår og et nordisk utseende.

Når det kommer til personlighet og interesser: nei, min kjære og jeg er som to dråper vann. Moren hans sa at hun aldri hadde møtt noen som var så lik han som jeg og jeg er igrunn enig.

Kunne aldri vært sammen med en partyløven "Kåri Johnny" som absolutt må være sosial til alle døgnets tider, drømmer om gatebil og seljord countryfestival og som lever for happy hour på en noe sketchy bar i Pattaya, for å si det slik ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...