AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Vi venter en gutt i august, og nå har jeg sørfet hele nette for barneklær og har lagt mitt elsk på Lillelam klærne. Og der hadde jeg plutselig uten og tenke bare klikket så og si alt i handlekurven og endte opp med og betale nermere 5000kr!! Er jeg helt på bærtur nå og burdet ventet og heller ønsket? Det er jo dyre klær så føler ikke jeg kan forvente dette i barselgaver.. Anonymous poster hash: a76b8...d2d
marihihia Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Min erfaring er at de klærne gir valuta for pengene! Jeg har ikke brukt noe annet så mye som ulldressene derfra, og senere genseren da han ble litt større 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Min erfaring er at de klærne gir valuta for pengene! Jeg har ikke brukt noe annet så mye som ulldressene derfra, og senere genseren da han ble litt større godt og høre. Har hørt mye positivt om klærne og at de er veldig slitesterke. Jeg bestilte heldigvis i forskjellige sttørrelser så,håper dette var et godt kjøp TSAnonymous poster hash: b6f7f...f4d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Men ulla er ikke etisk, de bruker ull fra mulesing-sauer.Anonymous poster hash: 07cef...7f0 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Om du har råd så kjøper du jo hva du vil. Men vær klar over at nyfødte vokser som gress, og jeg har selv kjøpt flere dyre ting fra Nøsterbarn bl.a som knapt har passet mer enn 3 bruk - rett og slett fordi gutten ble født lengre enn man skulle tro(ble fortalt at jeg ventet liten gutt veldig mange ganger,han var normalvektig og lang) - og endel ting viser seg å være for kjølig/varmt/upraktisk osv. Man ender ofte opp med noen veldig få favorittplagg og rekker knapt bruke mer enn noen få bodyer og strømpebukser. Heldresser i ull(jeg har lillelam sin, kjempegod og blir endel brukt) blir gjerne for varmt inne fordi man skal ha grei temp - og for kald ute da man trenger ordenlig dunpose/ulldress e.l i sesongen hvor det er naturlig å bruke heldressene til Lillelam. Så du kommer nok til å oppleve at endel av de pengene var bortkastet. Anonymous poster hash: 7fe1e...caf 1
sukkermomsen Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Jeg elsker LilleLam og har handlet inn jakke og luer til min lille som kommer i juli. Men synes det er ganske dyrt med tanke på at klærne i de minste størrelsene ikke kan brukes så lenge, vil nok heller kjøpe mer når han blir litt større og størrelsene varer lengre
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Elsker Lille Lam! Anonymous poster hash: 048cf...ac6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Om du har råd så kjøper du jo hva du vil. Men vær klar over at nyfødte vokser som gress, og jeg har selv kjøpt flere dyre ting fra Nøsterbarn bl.a som knapt har passet mer enn 3 bruk - rett og slett fordi gutten ble født lengre enn man skulle tro(ble fortalt at jeg ventet liten gutt veldig mange ganger,han var normalvektig og lang) - og endel ting viser seg å være for kjølig/varmt/upraktisk osv. Man ender ofte opp med noen veldig få favorittplagg og rekker knapt bruke mer enn noen få bodyer og strømpebukser.Heldresser i ull(jeg har lillelam sin, kjempegod og blir endel brukt) blir gjerne for varmt inne fordi man skal ha grei temp - og for kald ute da man trenger ordenlig dunpose/ulldress e.l i sesongen hvor det er naturlig å bruke heldressene til Lillelam. Så du kommer nok til å oppleve at endel av de pengene var bortkastet. Anonymous poster hash: 7fe1e...caf heldivis stopper ikke økonomien meg. Jeg bestilte veldig lite med nyfødt strl, mer fra 6-12 mndr. Ja det kan godt hende det er noe jeg ikke får brukt men det meste jeg kjøpte var naturlige farger så da kan det ligge om det kommer nr 2 om et par år igjen.. Anonymous poster hash: b6f7f...f4d
Longgone Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Liker det også veldig godt, men jeg ville ikke kjøpt for mye i nyfødtstørrelser. :-)
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Med tanke på at babyer bruker de ulike størrelsene i kort tid, synes jeg klærne var veldig dyre. Har du sett Newbie-serien til Kappahl? Den ligner, men er mye billigere. Anonymous poster hash: 25a90...856 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Med tanke på at babyer bruker de ulike størrelsene i kort tid, synes jeg klærne var veldig dyre. Har du sett Newbie-serien til Kappahl?Den ligner, men er mye billigere. Anonymous poster hash: 25a90...856 Ja newbie har utrolig mye fint, så blir nok litt derfra også, har kun kjøpt et par omslags bodyer til nyfødt Anonymous poster hash: b6f7f...f4d
Birdo Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Men ulla er ikke etisk, de bruker ull fra mulesing-sauer.Anonymous poster hash: 07cef...7f0 På dyrevern.no står de på den godkjente lista da?
Sol79 Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 LilleLam var altfor varmt til min da han var baby, så fikk i grunn aldri brukt de plaggene han hadde derfra. Enig i at de har mye fint.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 Ja de har mye fint! Jeg syns det er litt greit å avvente å se hva man trenger etterhvert. Det kommer jo på salg innimellom og. Lurt med kjønnsnøytralt på slike dyrere plagg ja:)Anonymous poster hash: 3d924...361
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #15 Skrevet 2. april 2014 Også syns jeg egentlig det er litt ufint å ha ønskeliste til barselgaver... Med mindre de kommende besteforeldrene vil kjøpe noe litt stort og sånn da.Anonymous poster hash: 3d924...361 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #16 Skrevet 2. april 2014 Lillelam bruker IKKE mulesingull, nei... Hvorforsprer dere rykter om det? Leste senest for et par mnd siden at de er trygge å bruke. Anonymous poster hash: fa990...03a 1
Semydfe Skrevet 2. april 2014 #17 Skrevet 2. april 2014 Liker også veldig godt lillelam, men vær litt obs på størrelsene. Min erfaring er at de er små i størrelsen.
Gjest Trøffel Skrevet 2. april 2014 #18 Skrevet 2. april 2014 (endret) Lille Lam er veldig små i størrelsene, gutten min på 11 mnd bruker en Lille Lam-sparkebukse nå i str 92, selv om han har str 80 i alt annet. Så ta klærne fort frem, slik at de ikke blir for små før du vet ordet av det. Jeg syns for øvrig det er veldig unødvendig å bruke så mye penger på klær til baby. Når de er under året så ligger de uansett mest nedi en god og varm vognpose når de er ute. Tusenlappene flyr uansett veggimellom fra bhg-start når de skal ha nye kvalitetssko og uteklær til hver sesong, og ungene blir bare dyrere og dyrere for hvert eneste år som går. Men du skriver jo at du har veldig god råd da, så da er jo ikke det et argument som gjelder for deg Håper du blir fornøyd med klærne, andre merker med flotte ullklær til barn er f eks Nøstebarn, WoolLand og Janus Endret 2. april 2014 av Trøffel 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå