Gå til innhold

Selskapskjole til bryllup?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor går man egentlig for å kjøpe selskapsklær her i Oslo?

Jeg er på jakt etter en flott kjole til min venninnes bryllup. Den kan ikke være av typen "ball på slottet"(dumt å være overpyntet...), men må samtidig være pen nok til å være en skikkelig festkjole.

Jeg liker heller ikke alt for "damete" kjoler(er 22, ikke 52...). Hvilke butikker anbefaler dere? Finnes det noen bra butikker som fører bare kjoler? De fleste butikker jeg har vært innom har kun hatt korte sommerkjoler, linkjoler o.l.

Tips om butikker i Bergen vil jeg gjerne også ha.

Setter stor pris på hete tips, for jeg har tenkt å være penere enn samboerens ex som også kommer... :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er prisnivået der? De virker litt "snobbete" på nettsidene sine, men du har positive erfaringer med dem?

Skrevet
Hva er prisnivået der? De virker litt "snobbete" på nettsidene sine, men du har positive erfaringer med dem?

Selskapskjolene koster rundt 2000-3000 kroner.

Servicen er helt fantastisk! Og jeg er en person som handler etter servicen mer enn prisen.

Skrevet

Hei!

Er det noen som vet om det er mulig å komme i kontakt med http://www.kjolesalongen.com ??? Fikk lyst på en av kjolene der, men tørr ikke kjøpe uten å prøve!!!

Håper noen kan hjelpe!!!

:wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan du ikke sende dem en mail eller ringe dem, det står både adresse og telefonnummer på den siden.

Skrevet

Selvfølgelig kan jeg det!

Men var inne på siden tidligere idag...

Og da kom nok ikke hele siden opp... Så fant ikke noe nummer, mail eller annet!

Takk for svar...

Gjest Anonymous
Skrevet

Her er noen tips i Oslo:

Det er en butikk som heter Steffanie (e.l.) på Ullevål Stadion.

Det er en butikk i Prinsensgt, noen på Glassmagasinet og i Bogstadveien, samt i Vika.

Gå og se, det er ikke så vanskelig som du tror. Det kan virke kjærring på noen av stedene ved første øyeblikk, men let litt, så finner du helt sikkert noe!

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler deg å stikke innom Christiane brudesalong i Vika også, de har masse lekkert selskapstøy og er meget behjelpelige.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...