AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg har begynt å holde på med en fyr som bor på andre siden av landet. Vi er begge 19 år og har totalt møttes 7 dager hvor jeg da har vært hos han 2 helger. vi har snakket mye over fb og snapchat + sms, og flere timer på telefonen. Jeg er ordentlig forelsket, men i det siste har ting blitt annerledes. Vi erklærte oss som kjærester for et par dager tilbake, men har ikke gjort det offisielt. Allikavel er jeg redd for at vi kan gå tom for samtalemner. Han sa sist jeg var hos han at han ikke hadde mulighet til å møtes før Mai, pga penger og det er dyrt å reise. Dette syntes jeg ikke er greit fordi jeg føler at vi må møtes oftere enn 1 mnds mellomrom... Han flytter nærmere byen min i Juli, men det er jo ganske lenge til... I det siste har også samtalene blitt kortere, for vi går litt tom for ting å prate om. Har kjent han siden i fjor sommer, da vi møttes på byen en gang og har hatt kontakt av og på siden da. Snakket mest siden Januar... Erfaringer eller råd eller innspill?? Anonymous poster hash: d3c68...b1a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Hvor bor han? Og hvor bor du? Anonymous poster hash: 68d1e...de4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Hvor bor han? Og hvor bor du? Anonymous poster hash: 68d1e...de4 Jeg vil ikke si det, med fare for å bli gjenkjent, men det er over to timer med fly. Anonymous poster hash: d3c68...b1a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Jeg vil ikke si det, med fare for å bli gjenkjent, men det er over to timer med fly. Anonymous poster hash: d3c68...b1a Skjønner. Det er jo ikke så utrolig lenge til juli da. Jeg har opprettholdt kontakten med en fyr i 3 år gjennom nettet. Vi skal møtes i juni, og han bor en halv time unna med fly og noen timer med buss. Jeg er 20 år. Dere trenger jo ikke snakke sammen hele tiden. Jeg og "fyren min" har ofte hatt noen dager mellomrom, og da er det plutselig spennendes å snakke sammen igjen, fordi på de dagene har vi kanskje fått gjort noe spennende som er gøy å fortelle om. Du må jo bare tenke på om det er verdt det. Er han en fyr du kan se fremtida med så kan det jo ikke være så vanskelig. Anonymous poster hash: 68d1e...de4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 TS her Joa, men nå er vi jo kjærester og jeg er vel en needy kjæreste som stresser hvis han ikke svarer meg med en gang... Jeg klarer ikke gå flere dager uten kontakt.. ( Anonymous poster hash: d3c68...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå