Minette Skrevet 6. juni 2004 #1 Del Skrevet 6. juni 2004 I og med at jeg skal prøve åta av 5 kilo, har jeg kjøpt meg en vekt. Er det riktigere å veie seg om morgenen, midt på dagen, kvelden etc.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 6. juni 2004 #2 Del Skrevet 6. juni 2004 Nei, det viktigste er at du veier deg til samme tid og på samme vekt og sted hver gang! På min vekt kan jeg veie opptil 2 kilo forskjell om jeg veier meg på parkettgulvet i stua eller på flisegulvet på badet... :o Om kvelden veier en mere da en jo har spist en hel dag - kontra morningen hvor en som regel ikke har spist så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 6. juni 2004 #3 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg veier meg om morgenen - etter at jeg har vært på do, og før jeg har spist frokost. Da får jeg mest mulig "nettovekt", og det blir lettere å følge med på vektutviklingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 6. juni 2004 #4 Del Skrevet 6. juni 2004 På min vekt kan jeg veie opptil 2 kilo forskjell om jeg veier meg på parkettgulvet i stua eller på flisegulvet på badet... :o /quote] Hvordan er det mulig? :klø: At gulvet gjør en forskjell, altså? Ellers så må du huske å trekke av litt for klær hvis du ikke veier deg naken. Personlig liker jeg å veie meg om morgenen før frokost, fordi det er mest smigrende for selvfølelsen, jfr. det Labella skrev... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 6. juni 2004 #5 Del Skrevet 6. juni 2004 Amarone: Joda , underlaget har mye å si. Flisegulvet er f.eks mye hardere og det gjør utslag på vekta mi... :-? :-) Men så lenge jeg veier meg på samme sted, tid og vekt regner jeg med å ha kontrollen... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 6. juni 2004 #6 Del Skrevet 6. juni 2004 Amarone: Joda , underlaget har mye å si. Flisegulvet er f.eks mye hardere og det gjør utslag på vekta mi... :-? :-) Men så lenge jeg veier meg på samme sted, tid og vekt regner jeg med å ha kontrollen... :-) Skal ta med vekta ut i stua og prøve. Tenk om jeg er tyngre enn jeg tror? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 6. juni 2004 #7 Del Skrevet 6. juni 2004 Lettet nå! På stuegulvet viste vekta en halvkilo lettere... Rare greier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 6. juni 2004 #8 Del Skrevet 6. juni 2004 Morgenen, da magesekken som regel er helt tom og du ikke har inntatt mat på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. juni 2004 #9 Del Skrevet 6. juni 2004 På morgenen, naken, etter dobesøk, uten mat i magen.. da får du riktig vekt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 6. juni 2004 #10 Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg jar alltid hørt man skal veie seg om morgenen, før man spiser frokost. Da er det mest riktig i forhold til alle dager. Veier man seg på kvelden hver gang, blir det likevel ikke riktig, det er sjelden man spiser akkurat like mye hver dag. Iallfall er det sånn med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå