AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Hei. Jeg og venninna mi skal flytte sammen til sommerferien (vi blir 17 i år) og skal flytte 45 min-1t vekk fra der vi bor nå. Begge har kjæreste, og jeg lurer på om noen av dere har erfaringer å dele? Fungerer dette greit? Anonymous poster hash: 48ef6...2fc 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Jeg har bodd med venner, og det er noe jeg aldri noen gang skal gjøre igjen. Vi var bestevenner, men nå snakker vi omtrent ikke med hverandre lenger. Anonymous poster hash: 08f34...750 7
Gjest Chloe87 Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Jeg bodde en gang med ei venninne og det gikk bare i to dager før jeg flyttet ut... Det blir veldig fort kræsj dessverre.
Gjest HappyWaffle Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Vil bare råde deg til å ikke bo med venninner. Bodd med to stk, og begge gangene endte det i krangler. Sist gang klikka det helt i vinkel for venninna mi fordi jeg visstnok var ute på fest for lenge... Oh well....
Nanami Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Jeg flyttet inn med min beste venninne. Det varte to mnd. Nå har jeg ikke snakket med henne på 3 år :/ 1
Suss81 Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Har bodd med venninner ved flere anledninger og det funker veldig fint så lenge man er innstilt på svelge dusinvis med kameler for å unngå gnisninger
Gjest Sala21 Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Hvis dere har bestemt dere for å flytte sammen tror jeg ikke at kjærestene blir det største problemet. Det kan fungere helt fint, har ikke dårlig erfaring med det selv. Men det er jo avhengig av at begge ønsker at det skal fungere med tanke på oppvask f. eks. Hver sin uke. At dere kjenner til hverandre sine intime soner osv. Med andre ord, dere må kommunisere på nivå med det man gjør i et forhold til kjæresten.
Støvkornet Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Bodde sammen med venninne, vi begge hadde kjærester og det gikk supert 2
Froz1 Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Av erfaring blir dette med kjærester et stort problem. Enten du eller henne vil begynne å syntes at den andres kjæreste er der for ofte og at du/henne ikke "signerte" på å bo med kjæresten også.... 2
Fandenivoldsk Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Jeg bodde sammen med to venninner i et år, kan ikke huske at vi kranglet en eneste gang og hun ene er fremdeles bestevenninna mi. Ingen av oss hadde kjæreste, da, så vet ikke hvordan det fungerer. 2
Selma1984 Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Bodde sammen med min bestevenninne i et halvt år før det gikk skikkelig skeis. Det tok lang tid og mye megling før vi gjorde ordentlig opp og ble venner igjen. Jeg skal aldri noensinne gjøre det igjen! Det hører med til historien at når vi leita etter leilighet sammen, så møtte vi flere som ikke ville leie ut til venninner fordi de hadde dårlig erfaring med det "første som får kjæreste flytter opp og da blire trøbbel!" I vårt tilfelle hadde de jo helt rett! 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Jeg har bodd med venner, og det er noe jeg aldri noen gang skal gjøre igjen. Vi var bestevenner, men nå snakker vi omtrent ikke med hverandre lenger.Anonymous poster hash: 08f34...750 Dette er som om jeg skulle skrevet det selv. Anonymous poster hash: 18fdf...d29
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #13 Skrevet 2. april 2014 Dele kjærester? Ville vært forsiktig der.Anonymous poster hash: 42184...3ee
FalconPunch Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
Apehjerne Skrevet 2. april 2014 #15 Skrevet 2. april 2014 Bare pass på å ha snakket om hvordan dere vil ha det og hva dere forventer av hverandre for å få ting til å gå rundt. vel, de burde også være bøyelige å forstå at den andre ikke nødvendigvis har helt lik standard som en selv. jeg bodde sammen med ei en gang som forventet at rydding og vasking skulle foregå når ho mente det var best å gjøre det. det skulle gjøres slik og slik og bruke det og det vaskemidlet. neitakk du. jeg gjør ting på min måte så får andre gjøre det på sin måte. ta hensyn og godta at den andre ikke er helt like en selv. når det er sagt ville jeg aldri bodd sammen med ei venninne igjen
Marie90 Skrevet 2. april 2014 #16 Skrevet 2. april 2014 Det er jo bedre aa bo med venninne enn kjaereste i alle fall, i hvert fall som tenaaring. Sett opp regler paa forhaand. Dere skal jo uansett ha en kontrakt. Skriv at man kan ha gjester x antall dager, hvis noen skal overnatte maa man gi varsel to dager tidligere osv. Da vil det begrense seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #17 Skrevet 2. april 2014 Jeg har bodd sammen med en venninne to ganger, ett år hver. Første gangen gikk bra det første halve året, andre halvår var noe dritt. Sånn var det ikke da jeg flytta med en venninne for andre gang. Det gikk fint. Ble litt lei på slutten, men vi var ganske åpne om det. Vi var begge opptatte av at vi ikke trengte å gå igjennom ild og vann for å få det på vår måte, vi utviklet system for alt. Er fortsatt venner!Anonymous poster hash: eeb91...3ed
ninuska_ Skrevet 2. april 2014 #18 Skrevet 2. april 2014 (endret) Det viktigste i mine øyne er å avklare besøkstider for kjærestene. Hvor mye besøk er greit? Hva er ikke greit? Endret 15. mars 2018 av ninuska_
Sillicious Skrevet 2. april 2014 #19 Skrevet 2. april 2014 Bodde med ei venninne med en meget klengte kjæreste, han var der omtrent hele tiden for han var en på 25 som fortsatt bodde hjemme hos foreldrene sine, så hang hos oss isteden. Måtte kaste han ut mange ganger for han spiste av maten vår osv. Huff, lite irriterende. Så regler for kjærestebesøk er definitivt greit å finne ut på forhånd! Men gikk greit ellers da. Bedre å bo med venninnene enn kjæreste synes jeg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå