Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjære har mistet en god kamerat. Han reagerte med å bli kald mot meg. Vi alle reagerer ulikt på sort. Jeg vil gjerne være der for han. Det gjør vondt for meg når han har det vondt. Jeg er borte på jobb i 2 uker, så jeg får ikke vært der for han fysisk nå:( jeg reagerte med å bli lei meg når han ble kald, men har beklaget for det. Har sendt han gode ord og tanker, at jeg er her for han når han trenger meg.

Hvordan støtte han når han knappt orker ha kontakt? Jeg har kun sendt et par meldinger i dag. I morgen får han roser og kort på døra. Huff dette gjør vondt.

Anonymous poster hash: 5b23d...062
Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Min kjære har mistet en god kamerat. Han reagerte med å bli kald mot meg. Vi alle reagerer ulikt på sort. Jeg vil gjerne være der for han. Det gjør vondt for meg når han har det vondt. Jeg er borte på jobb i 2 uker, så jeg får ikke vært der for han fysisk nå :( jeg reagerte med å bli lei meg når han ble kald, men har beklaget for det. Har sendt han gode ord og tanker, at jeg er her for han når han trenger meg.

Hvordan støtte han når han knappt orker ha kontakt? Jeg har kun sendt et par meldinger i dag. I morgen får han roser og kort på døra. Huff dette gjør vondt.

Send han meldinger innimellom og gjerne avtal tidspunkter du kan ringe og snakke på. Sett av hele kvelden til det i tilfelle han vil snakke. Det snur seg kjapt og han vil se at du har vært der hele tiden i etterkant. Bare forsett det du gjør. Han setter nok mer pris på det enn han klarer å uttrykke der og da.

Gjest Sala21
Skrevet

Enig, mange menn liker jo ikke å snakke om det de føler, og når de har opplevd en slik stor krise er det kanskje enda vanskelig, men du må bare vise at du er der hele veien, men uten å bli for påtrengende. men som constance90 skrev her, så kan det være bra å sette av hele kvelden. Om dere så bare starter med å snakke om helt dagligdagse ting, slik at dere "varmer opp". Det er ofte veldig vanskelig å gå rett på, kanskje spesielt fordi man ikke vet hvordan man skal sette ord på det man føler.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for tilbakemelding. Jeg kjenner at jeg sliter med dette. Han har ingen problem å snakke om det. Har fått snakket med han både i går kveld og i dag. Heldigvis har han mange rundt seg og han takler det greit. Det er vondt at han snakker til meg som jeg er hvem som helst, men jeg har stor forståelse at det et andre som er bedre å snakke med nå. Jeg kjenner ikke kompisen heller. Har kun hilst på han en gang. Jeg skal la han få ro og ikke kreve noe fra ha. Han vet jeg er der og jeg sender fine meldinger til han innimellom. Skal la han få styre dette her. Han er til vanlig også veldig av/på i hvor mye omsorg han viser for meg, så er på en måte vant til det.

Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
AnonymBruker
Skrevet

Sosial: takk for svar. Min usikkerthet skjuler jeg godt nå og jeg skal bite det i meg. Vi har ikke opplevd sånne ting i lag før. Jeg kjenner han litt etter hvert og vet at han i perioder har nok med seg selv uten at han elsker meg noe mindre for det. Jeg er ekstra sårbar siden jeg er på jobb langt borte. Ble litt skuffet over meldingen der han takket for fine blomster og ikke skrev noe mer. Satser på at det varmet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...