Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #1 Skrevet 6. juni 2004 Er det bare jeg som liker å lytte til danseband musikk her eller finnes det flere som liker det samme som meg?
Barbie Skrevet 6. juni 2004 #2 Skrevet 6. juni 2004 Jeg elsker danseband. Ole Ivars, Vikingarna, Trond Erics osv. 2 Juli skal jeg på dansebandfestivalen i Seljord, og jeg gleder meg stort. -Så neida, du er ikke alene!
Gjest Madley Skrevet 6. juni 2004 #3 Skrevet 6. juni 2004 Jeg skal ikke påstå at jeg kjøper musikken, men titt og ofte så hører jeg på dansekveld og i pappas bil er det bare dansemusikk!!!
Gjest MrsL Skrevet 6. juni 2004 #4 Skrevet 6. juni 2004 Min sambo spilte tidligere i et slikt band, så jeg er vel litt programforpliktet til å høre denne typen musikk Nå spiller han i duo og spiller mye variert musikk, men det er mye musikk som er verre å høre på enn danseband synes jeg
LarsLarsere Skrevet 6. juni 2004 #5 Skrevet 6. juni 2004 Er ikke spesielt begeistra for den slags musikk, men det er nok bare en vanesak. Kan klare å komme inn i det meste som er ekte, om jeg bare prøver. (og det har jeg ikke gjort) Men Spinnvill- klippe sau er artig!
Isiselin Skrevet 6. juni 2004 #6 Skrevet 6. juni 2004 Jeg er kjempeglad i danseband og gammeldans. Det minner meg om min kjære far som spiller i slikt band og så minner det meg om da jeg var lita pie. Kjempekoselig med sånn musikk!
-Fisken- Skrevet 6. juni 2004 #7 Skrevet 6. juni 2004 Er det to ting jeg virkelig ikke kan fordra, er det danseband og countrymusikk Men for all del, hver sin smak
Donnie Darko Skrevet 6. juni 2004 #8 Skrevet 6. juni 2004 Noen kompiser av meg tok på seg skinnvest og dro på konserten de hadde i Oslo.. Her er noen artige bilder http://www.screammagazine.com/modules.php?...iewtopic&t=6176
Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #9 Skrevet 6. juni 2004 :oops: Det var godt jeg ikke var alene :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå