AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Lurer på litt rundt eggløsning. Er det slik at alle har eggløsning dag 14 i syklusen? Jeg har mensen på omtrent samme dato hver måned, så det vil si at jeg har en syklus på rundt 30/31 dager. Når har jeg eggløsning da? Har dere noen tips ellers til hvordan man kan bli gravid fort? Anonymous poster hash: a9b0c...01d Anonymous poster hash: a9b0c...01d
Johanne88 Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Er det ikke ca 14 dager før første dag i menstruasjonen? :/
Athene Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 (endret) Eggløsning er 11-17 dager før første dag med friskt blod. 14 dager er kun et snitt. Et normalt sexliv, null alkohol og røyk, og sunt kosthold og aktivitet gir de beste sjangsene for å lykkes raskt. Alle andre kjærringråd, naturpreparater og så videre har ingen nytte, det finnes så mye rart på nett. Også bør man ta folat fra tre måneder før man blir gravid. Det har ingenting å si for sjangsene, men er viktig for fosterets helse. Endret 1. april 2014 av Athene
Johanne88 Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Eggløsning er 11-17 dager før første dag med friskt blod. 14 dager er kun et snitt. Et normalt sexliv, null alkohol og røyk, og sunt kosthold og aktivitet gir de beste sjangsene for å lykkes raskt. Alle andre kjærringråd, naturpreparater og så videre har ingen nytte, det finnes så mye rart på nett. Også bør man ta folat fra tre måneder før man blir gravid. Det har ingenting å si for sjangsene, men er viktig for fosterets helse. Du har alltid gode svar på slike temaer, synes jeg:) *tommelopp* 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå