AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Hvilken bok av Arto Paasilinna har du lest, og hvem likte du best? Bio: Harens år En lykkelig mann Den ulende mølleren De hente revenes skog Tordengudenes sønn Den elskelige giftblandersken Kollektivt selvmord Den senile landmåleren Adam og Eva Volomari Volotienens første kone og andre gamle ting Prosten og hans forunderlige tjener Den klønete skytsengelen (har vel ikke kommet ut ennå?) Anonymous poster hash: c7604...c03
Pringle Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Jeg har lest Harens år og kollektivt selvmord, og likte begge to like godt.
Agape Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Samme som personen over. Må jeg velge får Harens år min stemme som best.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Har selv bare lest Harens År, men har Kollektivt selvmord liggende klar her nå. Kjenner jeg gleder meg til å ta fatt på denne. Anonymous poster hash: c7604...c03
miaw Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 (endret) Har lest De hengte revenes skog Tordengudens sønn Kollektivt selvmord En lykkelig mann Likte alle, men min favoritt er de hengte revenes skog tror jeg. Må lese mer av han når jeg er ferdig med A song of ice and fire serien! Endret 2. april 2014 av miaw
skruf Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Har lest: Kollektivt selvmord Den senile landemåleren Den elskelige giftblandersken Prosten og hans forunderlige tjener Likte Kollektivt selvmord og Den elskelige giftblandersken best:)
Gjest Timber Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Harens år En lykkelig mann De hengte revenes skog Den elskelige giftblandersken Kollektivt selvmord Den senile landmåleren Likte "Kollektiv selvmord" aller best.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Jeg har bare lest den med selvmordene. Bra historie i utgangspunktet, men jeg synes det ble for mye oppramsing av finske navn og alt for mange karakterer. Man mister oversikten, hvem var hvem? Og så var det litt for forutsigbart at det gikk som det gikk, uten at jeg skal røpe mer om den saken Anonymous poster hash: 4aa0d...25b
Gjest Lille-pus Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 (endret) Lest absolutt alt som er oversatt til norsk. Jeg er urimelig dårlig i finsk desverre. Edit: En favoritt av dem ja... 'Harens år' og 'De hengte revenes skog' Endret 2. april 2014 av Lille-pus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå