AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Hvor ofte går dere til en hudpleier? Hvilke behandlinger tar du, og hva er du avhengig av? Hvor i landet bor du, og hvilken hudpleier anbefaler du? Opplever du kjøpepress av produkter? Anonymous poster hash: f66d4...fcf
_Aries Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Går til hudpleier hver 6-8.uke. Tar fruktsyrebehandling og får dyprens. Det har huden min veldig godt av. Får også nakke/skulder/hodebunnsmassasje mens produktene virker. Det er deilig Bor ca midt i landet. Opplever ikke kjøpepress.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Går til hudpleier hver 6-8.uke. Tar fruktsyrebehandling og får dyprens. Det har huden min veldig godt av. Får også nakke/skulder/hodebunnsmassasje mens produktene virker. Det er deilig Bor ca midt i landet. Opplever ikke kjøpepress. Hvor gammel var du da du begynte med det? Kan du anbefale en salong? Hvordan var huden din før du begynte å gå til hudpleier? Anonymous poster hash: f66d4...fcf
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Jeg går til hudpleier et par ganger i året. De fleste mindre tettsteder har en eller flere steder med hudpleie. Mitt råd vil være å velge de som ikke bare har negledill og ansiktsbehandling, men de som har en litt videre reportoar av produkter og behandlinger, blant annet fotpleie o.l - da er sjansen stor for at de er seriøse og flinke. Hudpleier er en litt dårlig beskyttet yrkestittel, og krever nok dessverre ikke mye for å titulere seg med dette. Jeg går ca 4-6 ganger i året. Jeg pleier å velge en 90 minutters ansiktsbehandling, hvor jeg får litt massasje på øvre rygg, nakke, skuldre og hender under behandlingen også, mens ansiktsmasker og serum virker. Det koster mellom 7-950 kroner per gang, alt etter innhold i pakkeløsningen min. Jeg merker stor forskjell på ansiktshuden min og effekten varer nok ca 1-2 uker. Det er litt som å gå il frisør. Du beholder ikke "nyklipt"-følelsen helt til neste besøk. Jeg liker såkallt "krystallslip" eller "diamantslip", det er utrolig behagelig i forhold til hudpleiere som klemmer og herjer med porene mine. Ja, de som klemmer alt ut får vekk masse gøgg, men jeg får jo juling. Krystallslip-behandlingene har dessuten hjulpet på å gjøre porene mine mindre, og det føles litt mer som spa og velvære. Dette tar vel ca 10 minutt av behandlingstiden, jeg får også rens, ansiktsmasker, ansiktsmassasje... Og flere ganger får jeg nappet bryn også. På sommeren bruker jeg å få farget bryn og vipper før badeferier samtidig med denne behandlingen. Jeg har ikke opplevd kjøpepress, men har fått mye tips. Min hudpleier fører et par utvalgte merker og har gitt meg prøver på disse, men hun har tipset mer om behandling hjemme og om selve produkter, heller enn merker. (Feks at hun presiserer at det er viktig å bruke en ansiktsrens og ikke såpestoff i ansiktet, uten at hun promoterer eget merke). Jeg er ikke avhengig, men synes det er en deilig luksus som jeg unner meg i blant. Det gjør virkelig susen for vintertørr hud, og virkelig susen for solsliten feriehud... Og kjennes deilig i stressende perioder å ta noen timer med selvpleie der jeg bare ligger rolig, slapper av og hører på lav musikk mens noen steller med meg. Anonymous poster hash: 66d0a...e62
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Jeg går til hudpleier et par ganger i året. De fleste mindre tettsteder har en eller flere steder med hudpleie. Mitt råd vil være å velge de som ikke bare har negledill og ansiktsbehandling, men de som har en litt videre reportoar av produkter og behandlinger, blant annet fotpleie o.l - da er sjansen stor for at de er seriøse og flinke. Hudpleier er en litt dårlig beskyttet yrkestittel, og krever nok dessverre ikke mye for å titulere seg med dette. Jeg går ca 4-6 ganger i året. Jeg pleier å velge en 90 minutters ansiktsbehandling, hvor jeg får litt massasje på øvre rygg, nakke, skuldre og hender under behandlingen også, mens ansiktsmasker og serum virker. Det koster mellom 7-950 kroner per gang, alt etter innhold i pakkeløsningen min. Jeg merker stor forskjell på ansiktshuden min og effekten varer nok ca 1-2 uker. Det er litt som å gå il frisør. Du beholder ikke "nyklipt"-følelsen helt til neste besøk. Jeg liker såkallt "krystallslip" eller "diamantslip", det er utrolig behagelig i forhold til hudpleiere som klemmer og herjer med porene mine. Ja, de som klemmer alt ut får vekk masse gøgg, men jeg får jo juling. Krystallslip-behandlingene har dessuten hjulpet på å gjøre porene mine mindre, og det føles litt mer som spa og velvære. Dette tar vel ca 10 minutt av behandlingstiden, jeg får også rens, ansiktsmasker, ansiktsmassasje... Og flere ganger får jeg nappet bryn også. På sommeren bruker jeg å få farget bryn og vipper før badeferier samtidig med denne behandlingen. Jeg har ikke opplevd kjøpepress, men har fått mye tips. Min hudpleier fører et par utvalgte merker og har gitt meg prøver på disse, men hun har tipset mer om behandling hjemme og om selve produkter, heller enn merker. (Feks at hun presiserer at det er viktig å bruke en ansiktsrens og ikke såpestoff i ansiktet, uten at hun promoterer eget merke). Jeg er ikke avhengig, men synes det er en deilig luksus som jeg unner meg i blant. Det gjør virkelig susen for vintertørr hud, og virkelig susen for solsliten feriehud... Og kjennes deilig i stressende perioder å ta noen timer med selvpleie der jeg bare ligger rolig, slapper av og hører på lav musikk mens noen steller med meg. Anonymous poster hash: 66d0a...e62 SÅ utrolig fint og utfyllende svar. Tusen takk! Kan du anbefale hun du går til? Høres utrolig kjekt ut med diamantslip. Anonymous poster hash: f66d4...fcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå