Gå til innhold

30 dagers linser

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som bare klarer å bruke 30 dagers linser i en periode på ca 3 uker før de må bytte?

Er plaget med svært sensitive øyne, men det er frustrerende å måtte gå til optikeren da jeg har byttet mellom flere linsetyper allerede (ikke flere 30 dagers linser) og jeg har hatt store problemer med rett styrke, og øynene mine liker ikke briller:/

Jeg blir lyssky og vondt i øynene når de blir tørre. Linsene er også vanskligere å ta ut.

Jeg bruker idag Biofinerty (tror det skrivers ca sånn).

Anonymous poster hash: 3f884...25a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har prøvd det meste av 30 dagerslinser så kanskje 2 uker linser hadde vært noe? Eller kanskje det er best for det med dagslinser som puster ekstra godt. Ta en tur til optiker og snakk med h*n. De vet best og kan hjelpe deg. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 773de...297
AnonymBruker
Skrevet

Nei har kun prøvd det merke med 30 dagers linser.

2 ukers linser fungerte ikke optimalt og dagslinser er fungerte heller ikke. Men får heller prøve en stund til hvis ikke gå på linse kontroll og høre med dem igjen :)

Anonymous poster hash: 3f884...25a
Skrevet

Jeg bruker air optix night & day og er veldig fornøyd med de. Eneste minuset for meg er at jeg har brukt døgnlinser i så mange år nå (uten særlig med pauser) så tror øynene mine har begynt å reagere litt (blir guffen på øynene om morgenen). Optikeren sier øynene mine ser helt fine ut så de har ikke tatt noe skade da.

Kjøpt meg briller nå, men syns det er ubehagelig å gå lenge med briller så det blir bare som en pause en gang iblandt.

Snakk med optikeren om å prøve andre merker. Jeg måtte prøve et par merker da jeg startet med slike linser før jeg ble fornøyd

Skrevet (endret)

Hva med å prøve døgnlinser og bruke dem som 30 dagers? Det var rådet fra min optiker i en periode jeg hadde svært tørre øyne, istedet for andre linsetyper, fordi døgnlinsene puster bedre.

Endret av Wolfmoon
Skrevet

Nesten ingen bruker månedslinser i en hel måned. I tillegg har jeg hatt et lite forsøk hvor jeg brukte dagslinser som månedslinser, fungerte helt fett. Kan bruke de samme 10+ ganger, og har følsomme øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...