AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Spilte flax for livet på telefonapp, vant 100 000, men fikk opp: Beklager, ingen gevinst denne gang. Alle tre tallene var like, med 100 000 under. Sendte mail for en måned siden til norsk tipping, har fortsatt ikke fått svar. What to do? Hadde vært greit med litt ekstra penger nå i sommer. Er det i det hele tatt noe sannsynlighet for at jeg får pengene? Anonymous poster hash: d4ff4...115
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Du burde ha tatt bilde av skjermen som bevis. Anonymous poster hash: 4cc49...f76
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Bra forsøk på Aprilsnarr,men det som avslører deg er at ingen person hadde kun sendt en mail og så deretter sittet og ventet i en hel måned på svar når vi snakker om så store summer som hele 100 000kr. Bedre lykke neste år! Anonymous poster hash: a6812...f3d 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Der å da var jeg så glad at jeg ikke tenkte på det, beskjeden kom ikke før etter jeg hylte av glede og tok øynene av skjermen. Haha, faktisk ikke aprilspøk. Ringte nå i sted, og de beklaget at det ikke hadde svart på mail. De hadde sett gjennom alle loddene mine, og sa at det ikke var et 9 tall, det var et 3 tall.. Men jeg ser forskjell på et 9 og 3 tall. Kan jo selvfølgelig sende inn klage, men kommer ikke akkurat noe lenger med det tror jeg.. Jævlig surt Anonymous poster hash: d4ff4...115
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Får ikke gått gjennom gamle lodd på tlf, så akkurat screen shot er litt vanskelig å gjøre nå. Hvis jeg noen gang igjen skulle vinne masse penger på appen til norsk tipping, kommer jeg nok til å screen shotte hvert eneste lodd med gevinst Anonymous poster hash: d4ff4...115
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Det tryggeste er nok et godt gammeldags skrapelodd i hånden, så er gevinsten sikret om det skulle dukke opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå