AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg har ei jente på 13 mnd som bruker Str 80/86 i klær. Har arvet masse fine klær klær, her er det mye tynne gensere. Jeg har alltid brukt bodyer på henne, synes det har vært veldig kjekt. Synes det er dumt at alle disse fine genserne ikke skal bli brukt. Bruker dere gensere på så små? Altså kun genser ikke body under (hun er veldig varm av seg, så begge deler blir mye inne selvom genseren er tynn) Blir vel litt hardt for magen med buksa rett på magen og genser over? Er truser en mulighet? Beklager rotete spørsmål. Lurer på hvordan andre løser påkledning.Anonymous poster hash: be4dd...63a
Teriyaki Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Vi brukte lite gensre på den tiden der. Nå mærmer det seg sommer da så da går det sikkert bra med bare genser. Så lenge det ikke er en stram og stiv bukse så går det nok helt fint med buksen inntil magen.
Neteas Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Mine slutta med body en god stund før de ble ett år. De følte seg store med truse starta med pottetrening fra ti mndr. Aldri noe problem med truse,tskjorte og genser. Brukte aldri bukser som var stramme, bare tightser, strømpebukser, eller jeans med strikk i livet.
Hattifnatten Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Jeg har ei jente på 13 mnd som bruker Str 80/86 i klær. Har arvet masse fine klær klær, her er det mye tynne gensere. Jeg har alltid brukt bodyer på henne, synes det har vært veldig kjekt. Synes det er dumt at alle disse fine genserne ikke skal bli brukt. Bruker dere gensere på så små? Altså kun genser ikke body under (hun er veldig varm av seg, så begge deler blir mye inne selvom genseren er tynn) Blir vel litt hardt for magen med buksa rett på magen og genser over? Er truser en mulighet? Beklager rotete spørsmål. Lurer på hvordan andre løser påkledning.Anonymous poster hash: be4dd...63a Hjelper det ikke å bruke slike trøyebodyer heller? Blir det også for varmt?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Slutta med body når poden var rundt året. Syns body er kun for babyer.Dem er ikke babyer lengre når dem runder året. Anonymous poster hash: 44198...afc 1
strawberry Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Ei jeg er tante til bruker gensere av og til, men har da sånne bukser med strikk i livet som er myke
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Vi har ikke brukt body siden str 80, rundt året. Synes bare kneppinga er i veien og ser ikke behovet på unger som går selv og ikke kravler rundt. Men så bruker vi bare tynn ull eller andre myke klær, og det er naturlig å ha trøya inni buksa. Uansett er buksa så myk at den kunne også vært innerst. Anonymous poster hash: 883bb...09f 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Har alltid brukt boddy med tynn genser over... Helt fra nyfødt til str 92! Noe av det styggeste jeg ser er unger i bare boddy og strømpebukse. Så jeg hadde brukt genserne over boddyen:) Men klart det er ikke noe problem å slutte med boddy og bruke bare genser. Anonymous poster hash: acd86...405 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Hjelper det ikke å bruke slike trøyebodyer heller? Blir det også for varmt? Har ikke prøvd. Går kjøpe inn noen slike Anonymous poster hash: be4dd...63a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Vi brukte lite gensre på den tiden der. Nå mærmer det seg sommer da så da går det sikkert bra med bare genser. Så lenge det ikke er en stram og stiv bukse så går det nok helt fint med buksen inntil magen. Bruker ingen stive bukser! Men er redd det blir ubehagelig uansett. Henger nok litt igjen i babytiden. :-) Anonymous poster hash: be4dd...63a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Har alltid brukt boddy med tynn genser over... Helt fra nyfødt til str 92! Noe av det styggeste jeg ser er unger i bare boddy og strømpebukse. Så jeg hadde brukt genserne over boddyen:) Men klart det er ikke noe problem å slutte med boddy og bruke bare genser.Anonymous poster hash: acd86...405 Hjemme hos oss er det heldigvis ikke noe moteshow Anonymous poster hash: be4dd...63a 7
Hattifnatten Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 (endret) Noe av det styggeste jeg ser er unger i bare boddy og strømpebukse.Anonymous poster hash: acd86...405 Noe av det styggeste du ser ser er barn i bare body og strømpebukse? Vet du hva! Her går komfort foran mote, altså! En baby som skal lære kroppen sin å kjenne, burde egentlig vært naken hele tiden, i stedenfor å bli stylet opp. Her går jenta mi i strømpis og body hele dagen. Endret 1. april 2014 av Hattifnatten 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Det finnes body som ser ut som singlet. Anonymous poster hash: 1b6cb...3e4
ViljaH Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 Du kan kjøpe ermeløs body og bruke som underskjorte under genser. Da slipper du mageglipe.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #15 Skrevet 1. april 2014 Du kan kjøpe ermeløs body og bruke som underskjorte under genser. Da slipper du mageglipe. Skal få gjort det blir nok bra! De lange armene på bodyen krøller seg jo under genseren også. Takk for tips! Anonymous poster hash: be4dd...63a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #16 Skrevet 1. april 2014 Skal få gjort det blir nok bra! De lange armene på bodyen krøller seg jo under genseren også. Takk for tips!Anonymous poster hash: be4dd...63a Kappahl har tre for to på slike bodyer Anonymous poster hash: 1b6cb...3e4 1
Kontormus Skrevet 1. april 2014 #17 Skrevet 1. april 2014 Brukte body på min til han var bortimot 3 år, og det ikke var slike å finne i hans størrelse. Kortermede på sommeren. Og det var fordi buksene skled ned og gensere opp. Det er vel bare på de varmeste dagene at en kortermet body under tynn genser blir for varmt.
Gjest Riskjeks Skrevet 1. april 2014 #18 Skrevet 1. april 2014 Det er vel ikke "vondere" for en 1-åring å ha på seg bukse enn for en større unge Jeg skjønner hvordan du tenker Men det er ikke vondt for en unge å gå med bukse og genser Om det er bleie eller truse under buksa er vel ett fett for hvordan den føles å ha på. 1
Veggdyret Skrevet 1. april 2014 #19 Skrevet 1. april 2014 Noe av det styggeste du ser ser er barn i bare body og strømpebukse? Vet du hva! Her går komfort foran mote, altså! En baby som skal lære kroppen sin å kjenne, burde egentlig vært naken hele tiden, i stedenfor å bli stylet opp. Her går jenta mi i strømpis og body hele dagen. Jeg synes også body og strømpebukse er skikkelig stygt, så vår har brukt body med en tights eller bukse utenpå fra hun ble født. Kan ikke skjønne at hun skal bli hemmet i utviklingen av det... 1
Hattifnatten Skrevet 1. april 2014 #20 Skrevet 1. april 2014 Jeg synes også body og strømpebukse er skikkelig stygt, så vår har brukt body med en tights eller bukse utenpå fra hun ble født. Kan ikke skjønne at hun skal bli hemmet i utviklingen av det... .... Og jeg kan ikke skjønne at det er så fryktelig viktig at en nydelig liten baby skal ha på seg klær som ser bra ut. Det er jo utelukkende for de voksnes del at man kler på dem som man gjør. Så strømpebukse og body hjemme, som sitter tett inntil huden og gir full bevegelighet må da være mye bedre enn en f.eks. en olabukse. Thights blir så og si det samme som strømpebukse. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå