AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Er det normalt? Føler jeg blir kjent igjen av barnehagetanter og lærere fra barneskolen og SFO! Jeg er 20 år i år, satt engang i parken så kom det bort en dame og sa hun være førskolelæreren min. En annengang var i et lyskryss hvor en annen dame sier "næmmen, er det ikke ****? Jeg var læreren din da du gikk i SFO!" Dette har skjedd opptil 4 ganger.. Jeg tenker, har jeg ikke forandre meg siden jeg var 5 år? Eller hvordan kan de huske navnet mitt? De må jo ha hatt tusenvis av barn oppgjennom årene? Har dette skjedd med dere før?Anonymous poster hash: 879b5...99d
Lakota Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Jeg ble gjenkjent som "oldebarnet til Synnøve" da jeg var 16 år, av ei som jobbet i en kiosk(!!) på hjemstedet til min oldemor. Hadde ikke vært der siden jeg var 7. 4
lillemy01 Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Spesielt om du bor på etg mindre sted en oslo
Gjest snoopy_93 Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Jeg har ei barnehagetante som kjenner meg igjen, selv når jeg har blitt både 15, 18 og 21år. Alltid hyggelig å prate med henne, for det er alltid sånn "Jeg husker da du var *så* liten! Du har virkelig forandret deg!"
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Ta det som et komplement at de husker deg. De har jo sikkert hatt hundrevis av elever gjennom årene. Anonymous poster hash: 8234b...23d 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Den ene eksamensvakten under norskeksamen på tredjeåret på VGS kjente meg igjen fra barnehagen......... Så kul er jeg. (Og jeg liker å tro at jeg ikke ser spesielt ung ut, altså. Andre virker ikke å synes det heller.) Anonymous poster hash: f465c...5ca
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Og problemet ditt er? Anonymous poster hash: 10a3f...6e7 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #10 Skrevet 2. april 2014 Jeg er sånn at jeg kjenner lett igjenn personer jeg kanskje bare har møtt 1 gang for 10 år siden. Det er både posetivt og negativt til tider.. Anonymous poster hash: 9ae4f...991
Kanutte Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 Jeg hadde mine første elever for 14 år siden. De er nå rundt 20 år. Noen av dem kjenner jeg igjen, andre ikke. Hva som gjør at jeg husker en elev varierer, noen blir husket for det positive, andre for det negative. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Lærere fra barneskolen og SFO kjenner igjen meg også, de lyser opp og sier hei når de ser meg. Anonymous poster hash: f160c...f0b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #13 Skrevet 2. april 2014 Resepsjonisten på vgs jeg gikk på husket navnet på alle på skolen, og vi var veldig mange elever. Hun hadde klisterhjerne og superhukommelse. Hun visste fornavn og etternavn på alle, så om vi kom for å hente brev eller info eller bevis, så fant hun det frem uten at vi trengte å si navnet vårt... Dessuten, ofte kan man ligne på søsken, foreldre, besteforeldre, andre slektninger, så da kan andre kjenne igjen deg fordi du er så lik bestemor eller storebror. Anonymous poster hash: 173dc...72a
Magnifique Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 Tråden er ryddet for personangrep. - Magnifique, moderator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå