Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har og har hatt barn på 1 og 3, når var det leggetid for deres barn?

Videoannonse
Annonse
Gjest chiki
Skrevet

Mi ble 3 år i oktober og har pleid å lagt seg kl7, og stått opp halv7-7.

Nå er jeg sykemeldt frem til fødsel, da legger hun seg mellom 19.45 og 20.15, fordi hun kan sove til ca kl8.

Har funnet ut hun trenger ca 11,5 time søvn om natten:)

Skrevet

Min treåring går på badet etter barnetv, da er vel klokka 18.35. Så leser vi og snakker sammen på senga litt, og jeg går ut fra rommet hans ca 19. Han står opp mellom 7 og 8.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har barn på 3,5 og 1,5 år. De står opp og legger seg samtidig. Klokka sju senest begynner kveldsstellet. Minsten er vel i seng ca kvart over sju. Eldstejenta leser vi litt lenger for, til ca halv åtte.

De våkner ca kl seks eller halv sju hver dag.

Anonymous poster hash: f4f6b...2cd

AnonymBruker
Skrevet

Legger seg kl 19, står opp av seg selv kl. 5.30 - 6.00

Anonymous poster hash: c9e0b...43e
Skrevet

De la seg kl 19. 5-åringen legger seg fremdeles kl 19 og sover til ca. kl 7 neste dag.

Skrevet

Senest kl.19

AnonymBruker
Skrevet

Vår treåring går på badet 19/19:30 og har som regel sovna til 19:45/20:00. Våkner gjerne i 7-tida. Skal sies at han tidlig slutta å sove på dagtid, og tydeligvis trenger litt mindre søvn enn gjennomsnittet. Skal også sies at om vi var avhengig av å levere i bhg til et bestemt tidspunkt hadde det sikkert naturlig blitt tidligere i seng, men vi er fornøyde med å sove "lenge" og levere i 9-tida. En venninne av meg har treåring og et eldre barn som begge er i seng fra 19, og treåringen sover ennå på dagtid, så det er nok veldig individuelt det der.

Anonymous poster hash: ce669...327

Skrevet

Da mine var 1 og 3 år så la deg seg et sted mellom 19 og 19.30. Nå er yngste 3 og eldste 5 og de legger seg til samme tid enda.

AnonymBruker
Skrevet

1.5 år. Legges 18.45 sovner tvert. Sover da til ca 7+

Anonymous poster hash: 23754...a31

AnonymBruker
Skrevet

Min er 3, og legger seg mellom 19 og 20, litt etter om hun har sovet på dagen (skjer en gang eller to i uka fortsatt). Vanligvis er hun helt klar for senga kl 19. Står opp 7:30-8, så hun har alltid trengt en del søvn.

Anonymous poster hash: 19863...60b
Gjest Magdalene
Skrevet

Vår ettåring legger seg mellom 18:30-19:30.

Det samme gjorde eldste til hun var ca 4. Det siste året har hun lagt seg mellom 19-20.

Skrevet

Har ei på 17mnd. Legges i seng 1830. Sovner raskt. Våkner selv ca 0530-alktif gjort. Sover 1-1, 5 time på dagen.

Skrevet

18.30-19.00. Minstemann er straks 4 og legger seg nå kl 19. Han må opp litt før kl 7, og om han ikke er i seng kl 19 blir han tydelig trøtt og sliten. Regn 12-13 timer søvn på natta, + soving på dagtid for 1 og 2-åringer. De to yngste våre har hatt behov for søvn på dagen helt fram til de var nesten 3 år, eldstemann sluttet rett over 2 år.

Skrevet

Ting har gått litt i surr etter klokkesnuingen, men før det så det ca slik ut:

Leggetid kl. 18 for ettåringen.Sover stort sett fra 18:15 til 5:30, men med en del oppvåkninger.

Leggetid kl. 18:40 for 2,5 åringen. Sover stort sett fra 19-5:30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...