AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Hva er greia med å "følge" noen på fbook? Han jeg dater har over 10 følgere og alle er damer - (snakker her om damer i 30-og 40 årene). Han legger aldri ut noen offentlige statuser så skjønner ikke hvorfor de følger ham uten at de må være interessert? Noen av dem er i forhold ser jeg..så det gjør jo det hele enda mer uforståelig...Er det vanlig å følge folk,som et hint om at man vil ha kontakt/er interessert i dem? Anonymous poster hash: 5b66d...51f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Hva er greia med å "følge" noen på fbook? Han jeg dater har over 10 følgere og alle er damer - (snakker her om damer i 30-og 40 årene). Han legger aldri ut noen offentlige statuser så skjønner ikke hvorfor de følger ham uten at de må være interessert? Noen av dem er i forhold ser jeg..så det gjør jo det hele enda mer uforståelig...Er det vanlig å følge folk,som et hint om at man vil ha kontakt/er interessert i dem? Anonymous poster hash: 5b66d...51f Haha, nei man følger da ikke menn fordi man er interessert i dem... ! Selv følger jeg enkelte som jeg har sett har interessante debatter og poster på sin facebookside. Anonymous poster hash: 2a23d...3c3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Men det er mulig at enkelte gjør det . Frem til jeg blokkerte followers selv, så hadde jeg visst fått flere afrikanske menn som followers.... Anonymous poster hash: 2a23d...3c3
Madelene B Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Tror det er sånn at hvis noen prøver å legge deg til som venn, og du verken godtar eller avslår, så blir de dine "følgere".
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 jeg har fått venneforespørsler, ikke godkjent de, og de er "følgere" på meg. Kanskje det er noe sånt? Anonymous poster hash: a87fb...d85
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Ok. Han pleier å godta alle friendrequests virker det som...Har hundrevis av jentevenner på fb. Han har av og til blitt venn med noen av følgerne men deretter har enten de eller han unfriendet. Anonymous poster hash: 960f2...fab
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 ;Men det kan godt være riktig det dere sier, at det bare er friend requests som ikke er blitt besvart. Håper det Anonymous poster hash: 960f2...fab
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Går det ikke an å blokkere for følgere? Tror det, men han blokkerer ingen såvidt jeg ser Anonymous poster hash: 960f2...fab
Sapientia Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Å bli følger har en egen knapp på profilen til vedkommende. Du kan velge om du vil godta å ha følgere eller ikke. Disse ser ikke innlegg som kun er for venner f.eks. Lag følger et par kenler selv, men ingen personer ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå