AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 I dag ble jeg sånn serr stoppet av politi midt på dagen etter trening. De var kledd i sivilt og kun en av dem bar ID. Jeg som kom fra trening, med tredagers skjegg og en tykk jakke(altfor tykk jakke i forhold til været). Dessuten var jeg på andre siden av byen iforhold til treningsenteret fordi jeg måtte på butikken. Jeg ble stoppet rett etter det. Når jeg så dem tenkte jeg "ånei, rånere i bråkehumør". Men de sa det var politi og jeg tenkte "ja, sikkert". Så de begynte å spørre meg hvorfor hva jeg het og hvor jeg bodde. Jeg var selvsagt med på "leken" og svarte på spørsmålene dem. Så spurte de om legg og jeg spurte om det samme. De sa at hun i bilen hadde ID og ropte på hun. De spurte da videre om hvorfor jeg var her. Jeg tenkte da jeg skulle si: "Nei, jeg solgte nettopp et par hits med LSD til noen studenter og hev methamfetamin og mariuhana over gjerdet på det lokale fengselet" Men hun kom tilbake til oss, og hun hadde faktisk ekte politi ID. Så jeg krøllet setningen min om til "Nei, jeg gjorde ingenting nettopp" og svarte på resten av spørsmålene. Da fikk jeg gå. Jeg synes det er ufattelig uprofesjonelt av politiet å kle seg i sivilt på en dag som første april. Jeg var 3 sekunder unna å innrømme masse tull som kunne fått uheldige konsekvenser. Tenk å bli arrestert på første april, for å så ringe familien sin og ikke bli trodd... Anonymous poster hash: 0d639...e4a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Haha, hvordan vet du at det var at det var tull? Og hvorfor gjør du så mye tull i livet ditt? Ja, det hadde vært megakult å ringe familien 1.april og ikke bli trodd "mamma, jeg er i fengsel, kom å betal kausjon! Anonymous poster hash: 175dd...566
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Du mener at politiet bør droppe jobben sin på 1.april? Sivilpurk er ute hele året, ikke bare ved spesielle anledninger.Anonymous poster hash: eedf3...b13 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Eh. Er du dum? Nei, ingen har noen gang lurt meg på første april. Anonymous poster hash: 0d639...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Eh. Er du dum? Typisk ungdommen å ordlegge seg slik ... bli tør bak øra! Anonymous poster hash: 175dd...566 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Du mener at politiet bør droppe jobben sin på 1.april? Sivilpurk er ute hele året, ikke bare ved spesielle anledninger. Nei, men å være uniformert hadde vell ikke skadet på en dag som første april. Anonymous poster hash: 0d639...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Det her gjorde faktisk en bekjent av meg en gang. Riktignok ikke på første april, men dog. Han trodde det var noen som kødda med ham, så han lirte av seg en masse om hvordan han hadde tatt litt kokain og nå var han på vei for å dumpe liket. Misforståelsen ble heldigvis oppklart. Anonymous poster hash: 26c12...8f4 1
ALTGR Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Du er kanskje litt naiv om du tror at selveste politiet vil narre folk på 1. april
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Du er kanskje litt naiv om du tror at selveste politiet vil narre folk på 1. april Sånn var det ikke, jeg trodde dem ikke var politi i det hele tatt. Siden de som møtte meg hadde ID sin i bilen. Det jeg tenkte da var at de "hadde" den i bilen. Anonymous poster hash: 0d639...e4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå