MiniFrue Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg klarer ikke å slutte og tenke på en gutt. Han er konstant på tankene mine. Er jeg forelsket eller bare veldig betatt? Vet jeg fort kan bli betatt av gutter. Jeg vet jeg liker han, men hvordna forteller/viser jeg det? Vi går på samme skole og har mange felles venner, men er bare for noen uker siden vi begynte å henge. Vi treffes da på fest, så selvfølgelig i beruset tilstand. Lurer uansett på hvordan jeg kan ta det videre. Siden vi har en så stor felles vennekrets synes jeg det er en "risiko", vil ikke "dumme meg ut". Mulig det ikke er gjensidig en gang. Han har dessverre en ex som er litt vel i veien også. Hva skal jeg gjøre? Vil det gå over omsider, eller burde jeg hinte? Redd det er for tidlig. Og jeg er en person som føler jeg maser bare jeg sender en sms. Kan fort føle meg til bry. Jeg er frustrert!!! Vil gjerne høre deres meninger!!
Gjest constance90 Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Hvis du må spør så er min erfaring at du ikke er forelsket. Begynn med småflørting og en sms er ikke mas
Madelene B Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Er enig i den over.. Men samtidig så er det kun du som vet
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 "Tror" nok ikke du er "forelsket" for du har jo ikke "møtt" "meg" "enda".Anonymous poster hash: 528ad...7ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå