AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Samboeren har gjort det slutt og driver nå i etterkant og poster bilder på facebook om sitt fantastiske liv slik at jeg nesten daglig ser hva han driver med. Jeg blir gal av det. Han er en voksen mann i 30-årene og vet så inderlig godt at jeg er kjempelei meg etter bruddet. Er han virkelig så tankeløs bare noen dager etter bruddet? Føler nesten han gnir det inn, uten at jeg har gjort noe som helst for å fortjene det. Uff, måtte bare få det ut. (og ja, vet jeg kan slette ham på facebook, men det er ikke aktuelt å gi ham den "seieren" helt enda..) Anonymous poster hash: 6246c...894
Gjest Jørild Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Du trenger ikke slette han, bare "avfølge" han. Da får du ikke opp det han skriver.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Slett han. feil. unfollow han, så får ikke du opp poster på feeden din Anonymous poster hash: 32441...43d
Madelene B Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 feil. unfollow han, så får ikke du opp poster på feeden din Anonymous poster hash: 32441...43d Ahh, hehe Tenkte jeg ikke på
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Ja, jeg vet jeg kan gjøre dette og har vel egentlig gjort det også - men får det jo meg via andre venner på en eller annen måte uansett. Å, for en kronidiot altså. Hvorfor gjøre det slutt, "beklage seg" veldig og deretter gni det inn i ansiktet mitt.. Grrr! Når ble han så ond liksom? Beklager, må bare få ut litt frustrasjon! Anonymous poster hash: 67aaa...6f6
Madelene B Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Hvorfor gjorde han det slutt ? Kan jo hende at han er såret selv, men prøver å overbevise verden om det motsatte?
emilia12 Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Kan nok hende han ikke har det så bra som han skal ha det til. Exen min drev å skrøt av hvor morsomt han hadde det, hvor mange dametilbud han fikk og løy til og med på seg ei ny dame som liksom var sååå mye bedre enn meg. Fikk ho høre fra bestekompisen hans(som er sammen med ei venninne) att han ikke hadde noen ny dame og savnet meg utrolig mye utfra hva han hadde sagt til han på fylla. Tror det var en måte å se om jeg ble sjalu og "brydde" meg om han... Den taktikken feila helt for jeg ble totalt uintressert i å ordne opp i forholdet når han bevisst gikk inn for å såre meg
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Hvis han var lei seg og ville ordne opp kunne han jo bare tatt kontakt, han har jo nummeret mitt. I tillegg vet han jo at jeg ikke ønsket dette bruddet. Fatter bare ikke hva han holder på med MENN (unnskyld generaliseringen, alle menn..) TS og PS! Han gjorde det slutt fordi han hadde mistet følelsene (?). Anonymous poster hash: 67aaa...6f6
emilia12 Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Tror værtfall de som overdriver hvor bra de har det etter ett brudd ofte er de som har det vanskeligst... Så skal de liksom vise exen og alle rundt att det går supert for å ikke virke svak eller noe. Men hvilke typer bilder poster han? Kan jo være han er over deg og har det bra også.
emilia12 Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Tror værtfall de som overdriver hvor bra de har det etter ett brudd ofte er de som har det vanskeligst... Så skal de liksom vise exen og alle rundt att det går supert for å ikke virke svak eller noe. Men hvilke typer bilder poster han? Kan jo være han er over deg og har det bra også.
FalconPunch Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 (endret) . Endret 24. februar 2018 av FalconPunch
Chien Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 Hvordan er å slette han å "gi han seieren"? Om det sårer deg å se hva han poster og driver med, er det vel heller du som vinner på å slette han. De fleste som har vært gjennom tunge brudd, er vel enige i at det er bedre å ikke være oppdatert på hva eksen driver med hele tiden. At det er greit å få denne personen ut av livet så kjapt som mulig. Det er mye enklere å glemme og kommer over en person man ikke ser og hører og vet om hele tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå