AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Det har seg slik at kjæresten min hadde bursdag i går, og da var det to jenter (begge to har alltid vært veldig interessert i ham) som skrev dee flørtete gratulasjonene til ham, type: "gratuleeeeeeeereeeeeeer så mye med dagen <3 <3 du må kose deeg massemassemasseeeeeee :D". Begge disse to går siste året på vgs. Han svarte bare med "takk! :)", og jeg er ikke sjalu eller noe, men jeg skjønner liksom ikke helt hva som er greien til noen kvinnfolk. De begge vet om meg, og at jeg er damen hans, men jeg føler det er så sinnsykt mange som driter i det, og tenker at det er fritt fram allikevel... Noen andre som kjenner til slike?Anonymous poster hash: 8d74c...5c4
Gjest Heartbeat Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Tror du legger for mye i hjertene du Mange jenter, kan sende hjerter uten at det har amorøse betydninger 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Hmm. Kjenner at jeg ville vært litt skeptisk. Anonymous poster hash: e8b8a...cf7
Gjest New_Girl Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Det er jo sånn jenter på den alderen skriver. Har ei på Facebook i den alderen som skriver slik til venninnene sine. Tviler på at de har lyst å ligge med hverandre av den grunn. 2
Madelene B Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Jo , du er sjalu. Uansett, tror ikke at du skal legge så mye i det. Du sier at de alltid har vært litt keen på han, men han er jo med deg og ikke dem. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Ikke legg noe spesielt i det. Typen min har bursdag i dag og han har allerede fått mange "Gratulerer med dagen :* " og "Gratulerer <3 <3" Bryr meg ikke. Anonymous poster hash: 69404...960
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Jeg ville ikke tenkt over det. Noen setter hjerter bare hyggelige meldinger uansett hvem de er til. Anonymous poster hash: d76d0...011
Teeny Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Skriver av og til hjerter til venninner, og sikkert til noen menn også, uten å legge noe særlig i det og jeg er 28. Tror bare mange jenter eller kvinner gjør det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå