AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Hvordan virkelig glemme han det ikke ble? Selv om livet har gått videre, så drømmer jeg meg tilbake. Noen med gode teknikker på det?Anonymous poster hash: d4eee...37a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Nyte sommeren. Finn evn en flørt.beste medisin for og glemme sier man Anonymous poster hash: abc1a...de9 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Har en annen og vil ha det livet, men klarer ikke glemme.Anonymous poster hash: d4eee...37a 2
Snikk Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 For å kunne glemme, må du greie å akseptere. Og kanskje også tilgi ham, deg selv eller begge to, for at dere ikke fikk det til å funke? 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 For å kunne glemme, må du greie å akseptere. Og kanskje også tilgi ham, deg selv eller begge to, for at dere ikke fikk det til å funke? Det er det å akseptere da og ikke gå rundt å ha vondt av det i hverdagen. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan det ikke ble oss, men jeg vil ikke tenke mer på det. Det ble jo ikke oss!!! Jeg var bare så lykkelig når jeg var med han og følte at det stemte. Jeg vet det var basert på forelskelse, men jeg greier ikke å få igjen den følelsen og nå vil jeg egentlig gifte meg og starte familie. Jeg må da ha bort han i tankene. Anonymous poster hash: d4eee...37a
Teethgrinding Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Ofte virker ting litt rosenrødt i retrospekt. Minner har en tendens til å lyve litt... 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Ja, så det er det å legge det bort. But how?? Ingen tankeøvelser eller teknikker som har hjulpet noen?Anonymous poster hash: d4eee...37a
AnonymBruker Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Hvis du ikke klarer å glemme eksen din så burde du gjøre det slutt med din nåværende kjæreste. Anonymous poster hash: 8d0e6...eef 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #9 Skrevet 3. april 2014 Lukk øyne, pust dypt inn og ut igjen mens du reflekterer tilbake på den tiden dere har tilbrag. Ønsk han så alt godt i livet og se på det hele med positivitet. Det verste er å prøve å danne et tvunget bilde i hodet ditt at han var en dritt for så å prøve å glemme.. Det kommer bare tilbake. Beste er å ønske han det beste, vis du pleier å be så be for at han skal han det bra skal love deg at det vil hjelpe. Husk å pust godt !Anonymous poster hash: 23a28...25c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #10 Skrevet 3. april 2014 Jeg tenker med positivitet på det, fordi jeg var så glad da. Verden rundt meg fikk fine farger, dufter, håp osv. Anonymous poster hash: d4eee...37a 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #11 Skrevet 3. april 2014 Hvis du ikke klarer å glemme eksen din så burde du gjøre det slutt med din nåværende kjæreste. Anonymous poster hash: 8d0e6...eef Men jeg vil ha han, men jeg klarer ikke å glemme:(Anonymous poster hash: d4eee...37a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #12 Skrevet 3. april 2014 Fortell litt i dybden på hva som skjedde da vel? Var det helt plutselig at det ble slutt eller varmet det seg opp til det ? Anonymous poster hash: 23a28...25c
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #13 Skrevet 3. april 2014 Ønsker ikke å utdype, men mer råd om teknikker for å gi slipp på destruktive tanker. Lurer på om NLP har noen sånne teknikker for å komme videre.Anonymous poster hash: d4eee...37a
Gjest Sobril Skrevet 3. april 2014 #14 Skrevet 3. april 2014 Anbefaler boken "Hekta" http://m.bokkilden.no/SamboWeb/mobil/produkt.do?produktId=4774306
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #15 Skrevet 3. april 2014 Jeg syns du skal tenke grundig igjennom valgene dine (hvis det er et reelt valg). Hvis du ikke har startet familie ennå, så bør du være mer sikker enn det virker som nå, før du starter familie med din nåværende mann. Gå for den du elsker. Det ligger noe sant i følelsene dine. Ikke skyv de vekk. Undersøk om det er muligheter for å ta nærmere rede på om du har et valg. Hvis ikke: husk at når du skal sette deg mål, så ikke bruk negasjoner som f.eks. "jeg skal ikke tenke på x lengre". Tenk deg heller en ønsket tilstand. F.eks. "jeg ønsker å være tilfreds og ta gode valg for meg selv i livet". Hvis det er målet ditt, så vil all din energi gå i retning av å oppfylle det målet. Og da ender du forhåpentligvis opp med rett mann. Uten tvil i hjertet. Anonymous poster hash: fbd7a...87d
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #16 Skrevet 3. april 2014 Gå videre, finn en/ei ny, en/ei som er enda finere enn han/hun du ikke klarer å glemme. Ha det moro, flørt og ha et åpent sinn! Anonymous poster hash: a3f28...2ab 1
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. april 2014 #17 Skrevet 3. april 2014 Gresset er vel ofte grønnest der man vanner det? Jeg tror du må prøve å anstrenge deg for å ikke tenke på den forrige (tidligere) forelskelsen din.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #18 Skrevet 3. april 2014 Lukk øyne, pust dypt inn og ut igjen mens du reflekterer tilbake på den tiden dere har tilbrag. Ønsk han så alt godt i livet og se på det hele med positivitet. Det verste er å prøve å danne et tvunget bilde i hodet ditt at han var en dritt for så å prøve å glemme.. Det kommer bare tilbake. Beste er å ønske han det beste, vis du pleier å be så be for at han skal han det bra skal love deg at det vil hjelpe. Husk å pust godt !Anonymous poster hash: 23a28...25c Jeg får bare enda sterkere følelser da. Er ikke TS btw. Anonymous poster hash: ee645...74e
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #19 Skrevet 3. april 2014 Jeg syns du skal tenke grundig igjennom valgene dine (hvis det er et reelt valg). Hvis du ikke har startet familie ennå, så bør du være mer sikker enn det virker som nå, før du starter familie med din nåværende mann. Gå for den du elsker. Det ligger noe sant i følelsene dine. Ikke skyv de vekk. Undersøk om det er muligheter for å ta nærmere rede på om du har et valg. Hvis ikke: husk at når du skal sette deg mål, så ikke bruk negasjoner som f.eks. "jeg skal ikke tenke på x lengre". Tenk deg heller en ønsket tilstand. F.eks. "jeg ønsker å være tilfreds og ta gode valg for meg selv i livet". Hvis det er målet ditt, så vil all din energi gå i retning av å oppfylle det målet. Og da ender du forhåpentligvis opp med rett mann. Uten tvil i hjertet. Anonymous poster hash: fbd7a...87d Har nok ikke noe valg. Tør heller ikke satse alt. Takk for råd!Anonymous poster hash: d4eee...37a
AnonymBruker Skrevet 3. april 2014 #20 Skrevet 3. april 2014 Gresset er vel ofte grønnest der man vanner det? Jeg tror du må prøve å anstrenge deg for å ikke tenke på den forrige (tidligere) forelskelsen din. Ja, nettopp det jeg vil, men ikke får til da:(Anonymous poster hash: d4eee...37a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå