Zenita Skrevet 5. juni 2004 #1 Skrevet 5. juni 2004 Jeg har Tele2 abonnement på mobilen (gjennom jobben). De siste ukene har jeg fått tilbakemeldinger fra venner om at de ikke kan besvare sms fra meg! De kan skrive og sende, men ikke besvare... Ringt Tele2 og luftet problemet. Han jeg snakket med hadde ikke hørt om dette før, men skulle sjekke det opp..og ringe meg tilbake. Da han ringte kunne han fortelle at alle mine venner måtte gå inn på innstillinger på sine telefoner og åpne et eller annet...slik at de kunne besvare mine sms. Slik var det bare.. :-x Det rare er at de andre på jobben ikke har dette problemet, enda vi har samme abonnement... Noen som har vært borti dette før? Ja...jeg skal ringe dem igjen :-?
Gjest agurk Skrevet 5. juni 2004 #2 Skrevet 5. juni 2004 Hva måtte de forandre da? Hørtes helt fjernt ut. Har tele2 på mobilen jeg og, og alle kan svare meg.
14062003 Skrevet 5. juni 2004 #3 Skrevet 5. juni 2004 Jeg hadde samme problemet en gang - det vil si, alle som skulle svare meg. Jeg hadde valgt noe så smart som "send svarvei" eller noe sånt. Det gjorde visst sånn at alle som skulle svare meg brukte samme vei gjennom "datajungelen" tilbake til meg som jeg brukte til dem. Og det fungerte meget dårlig med de som hadde andre operatører enn meg. Mener jeg hadde Nokia den gangen... Det var altså jeg som måtte endre innstillinger og ingen andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå