Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2002 #1 Del Skrevet 17. juni 2002 Hvor går man egentlig for å kjøpe selskapsklær her i Oslo? Jeg er på jakt etter en flott kjole til min venninnes bryllup. Den kan ikke være av typen "ball på slottet"(dumt å være overpyntet...), men må samtidig være pen nok til å være en skikkelig festkjole. Jeg liker heller ikke alt for "damete" kjoler(er 22, ikke 52...). Hvilke butikker anbefaler dere? Finnes det noen bra butikker som fører bare kjoler? De fleste butikker jeg har vært innom har kun hatt korte sommerkjoler, linkjoler o.l. Tips om butikker i Bergen vil jeg gjerne også ha. Setter stor pris på hete tips, for jeg har tenkt å være penere enn samboerens ex som også kommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 19. juni 2002 #2 Del Skrevet 19. juni 2002 Hei. Sjekk Dolla Rosa i Guneriusbygget i Oslo. Mye lekkert, og ansatte som har peil! Kjøpte en kjole til min bestevenninnes bryllup der, veldig lekker! Ikke veldig billig, kjolene ligger fra 1000-4000 kr, tror jeg. Men hvis du skal se bedre ut enn samboern's eks, så er kanskje penger ubetydelig. De har også en del fint tilbehør, og damene har peil på å sette det sammen kult. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2002 #3 Del Skrevet 20. juni 2002 Prøv også La Primo, ligger ved Steen & Strøm. Heller ikke billig, men har veeeldig mye pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå