Gå til innhold

Noen som vet om det går an å fjerne en radiator?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å legge inn bud på en leilighet i borettslag. Kjøkkenet må på kort sikt pusses opp og det er en radiator under vinduet som er i veien for å utnytte plassen optimalt. Skulle gjerne ha fjernet denne, men er det i det hele tatt mulig? Kunne ha tenkt meg å ha kjøkkenbenk og skuffer der.

Anonymous poster hash: 3b674...03b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vurderer å legge inn bud på en leilighet i borettslag. Kjøkkenet må på kort sikt pusses opp og det er en radiator under vinduet som er i veien for å utnytte plassen optimalt. Skulle gjerne ha fjernet denne, men er det i det hele tatt mulig? Kunne ha tenkt meg å ha kjøkkenbenk og skuffer der.

Det er fint mulig. Men bør gjøres av en rørlegger. Vi fjernet nettopp radiatorene på badet.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Hør med borettslaget om de tillater at du leier inn hjelp for å fjerne den, du kan bli nektet å fjerne den.

Anonymous poster hash: 85656...699
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vi fikk rørlegger til å fjerne vår da vi ville ha smartpanel på veggen. Ikke noe problem. Men kanskje lurt å sjekke/si ifra til borettslaget, ja.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har samme problem. Dere som har fått dette gjort av rørlegger, hvor mye måtte dere betale? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...