AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Vurderer å legge inn bud på en leilighet i borettslag. Kjøkkenet må på kort sikt pusses opp og det er en radiator under vinduet som er i veien for å utnytte plassen optimalt. Skulle gjerne ha fjernet denne, men er det i det hele tatt mulig? Kunne ha tenkt meg å ha kjøkkenbenk og skuffer der. Anonymous poster hash: 3b674...03b
Rosa Sitron Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Vurderer å legge inn bud på en leilighet i borettslag. Kjøkkenet må på kort sikt pusses opp og det er en radiator under vinduet som er i veien for å utnytte plassen optimalt. Skulle gjerne ha fjernet denne, men er det i det hele tatt mulig? Kunne ha tenkt meg å ha kjøkkenbenk og skuffer der.Anonymous poster hash: 3b674...03b Det er fint mulig. Men bør gjøres av en rørlegger. Vi fjernet nettopp radiatorene på badet.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Takk for svar! Anonymous poster hash: 3b674...03b
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Hør med borettslaget om de tillater at du leier inn hjelp for å fjerne den, du kan bli nektet å fjerne den. Anonymous poster hash: 85656...699
Xavana Skrevet 10. april 2014 #5 Skrevet 10. april 2014 Vi fikk rørlegger til å fjerne vår da vi ville ha smartpanel på veggen. Ikke noe problem. Men kanskje lurt å sjekke/si ifra til borettslaget, ja.
Miss-Grey Skrevet 28. mai 2014 #6 Skrevet 28. mai 2014 Jeg har samme problem. Dere som har fått dette gjort av rørlegger, hvor mye måtte dere betale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå