AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Hva gjør at en kvinne blir til kvinne for deg? Anonymous poster hash: 5549e...902
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 At hun har en tisselur i stedet for en tissefant. Anonymous poster hash: b2e7b...98f 10
Thought-Fox Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Personer som har kvinnelig kjønnsidentitet, eller på annet vis definerer seg selv som kvinner, er kvinner. Forskjellen på "ekte" og "uekte" kvinner virker bare idiotisk for meg. 11
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 At de har vagina/livmor/eggstokker/pupper Anonymous poster hash: ebf3a...dea 1
Marie90 Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Moralsk god, omsorgsfull, bryr seg om andre og spesielt sine naereste, åpen og tolerant, stottende. Håper ikke KGs kvinner skyter seg selv i foten ved å starte en feministisk krangel i denne tråden når det er greit å snakke om hva en "ekte mann" er mesteparten av tiden. 4
Gjest åffårno Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Moralsk god, omsorgsfull, bryr seg om andre og spesielt sine naereste, åpen og tolerant, stottende. Håper ikke KGs kvinner skyter seg selv i foten ved å starte en feministisk krangel i denne tråden når det er greit å snakke om hva en "ekte mann" er mesteparten av tiden. Neida, jeg skjønner bare ikke hvordan de egenskapene du nevner skiller en kvinne fra en mann? De menn jeg kjenner innehar og de egenskapene. Poenget her må vel være noe som er gjensidig utelukkende? Noe en mann ikke kan ha/gjøre/være? 8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Poenget her må vel være noe som er gjensidig utelukkende? Noe en mann ikke kan ha/gjøre/være? Nei, jeg er ganske overbevist om at TS sikter til hva folk helt og rent subjektivt oppfatter som en "ekte" kvinne. Hvis ikke ville TS ganske sikkert bare spurt om hva det er som er forskjellen på kvinner og menn. Og det hadde jo blitt en heller banal og kjedelig debatt. Det subjektive er langt mer spennende. Anonymous poster hash: b2e7b...98f
Gjest Kvinneline Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Dette blir litt rart og diskutere. Alle kvinner er vell ekte kvinner, og alle men ekte menn? Den eneste ikke-ekte kvinnen jeg kjenner til er Siri på Iphonen min. Du kan ikke si at en kvinne som f.eks opplever kreft og enten må fjerne bryster eller eggstokk går fra og være ekte til uekte. Det blir for dumt i mine øyne. 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Herlighet. Hvorfor skjer det alltid når man lager en sånn tråd om kvinner? Var jo nettopp en sånn tråd om menn, og da ramser alle opp masse forskellige ting. Går tydeligvis ikke an her. - TS Anonymous poster hash: 5549e...902 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Dette blir litt rart og diskutere. Alle kvinner er vell ekte kvinner, og alle men ekte menn? Den eneste ikke-ekte kvinnen jeg kjenner til er Siri på Iphonen min. Du kan ikke si at en kvinne som f.eks opplever kreft og enten må fjerne bryster eller eggstokk går fra og være ekte til uekte. Det blir for dumt i mine øyne. Nei, men det må være lov å ha en formening om at kvinner som har enorme muskler ikke er ekte kvinner. Eller at kvinner som ikke er feminine ikke er ekte kvinner. Og så videre. PS. Ikke mine meninger, jeg bare understreker at det må være lov å ha en subjektiv mening om dette. En trenger vel ikke være objektiv i et og alt? Anonymous poster hash: b2e7b...98f
Cathrine88 Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Hun må ha vinger, tiara og tyllkjole med paljetter. Det er forøvrig akkurat like idiotisk å ramse opp hva som gjør menn til ekte menn. 9
Invicta Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 At hun ikke har y-kromosom? Nei, men det må være lov å ha en formening om at kvinner som har enorme muskler ikke er ekte kvinner. Eller at kvinner som ikke er feminine ikke er ekte kvinner. Anonymous poster hash: b2e7b...98f Ja, men det høres teit ut.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 Ja, men det høres teit ut. Man må få lov å ha teite meninger også. Anonymous poster hash: b2e7b...98f
Marie90 Skrevet 1. april 2014 #15 Skrevet 1. april 2014 Neida, jeg skjønner bare ikke hvordan de egenskapene du nevner skiller en kvinne fra en mann? De menn jeg kjenner innehar og de egenskapene. Poenget her må vel være noe som er gjensidig utelukkende? Noe en mann ikke kan ha/gjøre/være? De eneste 'utelukkende' tingene er jo helt aapenbare og fysiske. Vagina, livmor osv. Enkelte kvaliteter er mer feminine, dvs. relatert til ostrogen. Betyr ikke at menn ikke har dem, bare at de er mer prominente hos kvinner. Kvinner nevner jo andre ting i traaden for menn, ettersom de er mer prominente hos menn. 1
Madelene B Skrevet 1. april 2014 #16 Skrevet 1. april 2014 (endret) At du er født kvinne. Endret 1. april 2014 av Madelene B
Gjest Heartbeat Skrevet 1. april 2014 #17 Skrevet 1. april 2014 Menn har ikke så mange preferanser til et forhold, bare hun ser bra ut og kan lage mat, er god i sengen og gir han frihet, så er det greit nok dame i hans øyner
Gjest åffårno Skrevet 1. april 2014 #18 Skrevet 1. april 2014 Menn har ikke så mange preferanser til et forhold, bare hun ser bra ut og kan lage mat, er god i sengen og gir han frihet, så er det greit nok dame i hans øyner Da kjenner jeg mange menn med skyhøye krav gitt 1
Cathrine88 Skrevet 1. april 2014 #19 Skrevet 1. april 2014 Menn har ikke så mange preferanser til et forhold, bare hun ser bra ut og kan lage mat, er god i sengen og gir han frihet, så er det greit nok dame i hans øyner Nå undervurderer du virkelig menn, men jeg regner med at det var en spøk. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå