AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg og kjæresten min (eller hvertfall jeg) sliter litt med forholdet, dette pga så ekstremt ulike interesser og fritidsaktiviteter. Jeg liker mye friluft, han liker sofaen! For 5 år siden var jeg sammen med en kompis, men det ble slutt etter et år pga han reiste mye med idretten sin og jeg reiste mye på lange opphold i utlandet pga studier. Ble sammen med kjæresten min for snart 4 år siden, og vi har også hatt lang distanseforhold hele tiden, og dette har forsåvidt gått greit. Har liksom bare vært kos når jeg har vært hjemme i hjembyen. Men nå sliter jeg litt. For pga at jeg og eksen min har samme interesser og tilbringer mye tid sammen har disse følelsene for han kommet tilbake... Eller om jeg aldri helt har kommet over han... desverre... men kjæresten min er den snilleste i verden, og har aldri gjort noe som helst som skal tilsi at jeg ikke bør være sammen med han. Men jeg kan ikke noe for hva jeg føler for eksen min. og det er så sykt vanskelig fordi jeg er jo glad i kjæresten min også! Men jeg har kanskje mistet litt følelser for han, siden vi tilbringer veldig liten tid sammen utenom å ligge på sofaen. Jeg vet også at han eksen min aldri har kommet over meg heller, og at han gjerne vil bli sammen igjen... Jeg føler meg jo utrolig slem ovenfor kjæresten min, men alikevel klarer jeg ikke si det til han fordi jeg ikke vil såre han! Jeg har prøvd lenge å jobbe med dette selv, prøvd å glemme han osv, og det har liksom gått bra når jeg har bodd i et annet land, men nå!?! jeg blir gal! Jeg sliter med å sove om natta, og har konstant dårlig samvittighet for det jeg føler! Noen andre som er i den knipa eller opplevd det før? Anonymous poster hash: 094b0...ead
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå