Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2004 #1 Del Skrevet 5. juni 2004 Bare snakk om pc'en min som jeg har på soverommet, men det blir så fort rotete rundt der, og jeg har ingen plass til å ha haugene av papirer og diverse som liksom hører hjemme på "kontoret". Noen tips til hvordan jeg skal organisere det? Tenkte på å kjøpe en kommode og bare stappe alt nedi... men jeg vet ikke helt. Har også veggplass over pulten, men vegghyller bli gjerne seende så rotete ut det også... Hvordan har dere det? Noen gode tips til et rotehue? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 5. juni 2004 #2 Del Skrevet 5. juni 2004 Sett opp noen enkle hyller og kjøp brevkruver og tidskriftholdere i metall, plast eller papp. Kjøp også noen ringpermer som har plass til ting du MÅ ta vare på. Jeg har en tom eske som det har vært kopipapir i som jeg arkiverer diverse ting i (f.eks betalte regninger og andre papirer som kan kastes etter en stund). Når den er full tømmer jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 7. juni 2004 #3 Del Skrevet 7. juni 2004 Kontoret (eller maskinrommet som jeg kaller det) ble mye bedre etter vi gikk til anskaffelse av liten skuffegreie med ARKIVMAPPER. Der kan du enkelt systematisere ark, kvitteringer osv. Livet ble mye lettere etter denne investeringen. Kjøpte min på IKEA, min finner du her Selv om dette kan høres litt håpløst ut, så bruker jeg samme greia hjemme som på jobb, nemlig Clean Desk. Vi sitter i åpent landskap og pulten skal alltid være ryddig når man forlater den om ettermiddagen, slik at andre kan bruke den neste dag. Gjør det samme hjemme og, så vil livet bli lettere. Rydd etter deg hver gang du har jobbet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå