AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg har en super kjæreste, vi har vært bodd sammen i 3 år snart og han er virkelig mannen jeg vil ha. Meeen så kommer vi til svigerfar da, han er en idiotisk person jeg absolutt ikke vil ha til bestefar mine fremtidige barn (selv om mannen min er den jeg vil ha barn med) Men det verste er at han prøver å styre meg og samboeren min..(vi er 19 år begge to) feks når vi hadde fått oss Internett så klikket han helt og prøvde å fortelle oss hvor dumme vi var, "herregud det er jo så dyrt dere kan jo ikke bruke penger på sånt" og skal ALLTID ha en fiber med i alt vi gjør..greit at de vil fortelle oss ting så vi kan lære osv, men han er nermest manipulerende og til tross for at jeg har kjent han i 4 år så blir jeg veldig nervøs av å være rundt han fordi han oppfører seg sånn han gjør. Heldigvis(!!!) så har ikke typen så mye kontakt med faren sin, men når de snakker sammen så er det alltid noe faren skal klage på eller prøve å fortelle oss at vi skal gjøre sånn sånn og sånn. Og må legge til en ting til, foreldrene til typen er skilt og svigerfar sitter rett som det er å baksnakker hun (moren til typen) foran han..hun er jo verden snilleste og helt topp, men han skal alltid sitte å snakke piss og drit om hun foran sønnen, og det er så stygt gjort, blir helt kvalm av å høre på det.. Er blitt så lei dette at jeg orker ikke sitte i stua om han kommer på besøk osv, orker ikke være med ned å besøke han, jeg vil helst ikke snakke noe med han eller ha han i livet mitt. Noen andre som har det sånn med svigerfar/svigermor? Anonymous poster hash: 9e2d4...cad
Lilla-damen Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Det er nå bare en gang sånn at det eneste man (stort sett) får velge selv her i livet er kjæresten sin, resten får man på kjøpet. Du kan irritere deg over han eller velge å tåle han når det kreves av deg. Du må altså rett og slett heve deg over det. Denne personen er faren til kjæresten din uansett hvordan du snur og vender på ting. Du trenger du ikke like denne mannen, men du må forholde deg til han på en eller annen måte. :-) 1
Alice123 Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Én ting jeg har lært her i livet, er at en grei svigerfamilie er VIKTIG. For de kommer til å bli en del av livet ditt, og de forsvinner aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå