Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Noen tips for å unngå dette til sommeren? SHar nevnt litt her jeg skal til italia i 6 dager og vi lhelst ikke ha slike skiller men vil heller ikke blottlegge meg. Så hva gjør en stakkars bleiking?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar noen få timer solarium kanskje...

Er forresten veldig misunnelig på Italia :-(

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Har faktisk aldri tatt sol før :oops:

Hvordan foregår det? bare ligge der og se dum ut?

Og med timer mener du fordelt, håper jeg? :)

ja, jeg gleder meg til italia, ferie er alltid kos :D

Gjest agurk
Skrevet

Tror nok du må fordele timene litt ja :ler: Ellers kan du bli vakker. Og ja, morroa med å ta sol er å ligge der å se dum ut. Men du blir pen etterpå da!

Du vet, noen menn synes skille er sexy.. :wink:

Skrevet

En soltime er heldigvis ikke så lang lengre. :) Nå har ikke jeg tatt solarium på lenge, men jeg har veldig lys hud og ligger kanskje ti minutter i starten og maks 20 minutter etterhvert.

Spør på solsenteret hvor lenge du kan ligge for det er forskjellig hvor sterke rørene er.

Det er kjeeedelig... og lurt å ta med discman/mp3-spiller om man ikke vil bli utsatt for muzak-terror. (Evt Radio 1 -terror)

Skrevet

Du kan jo også evt prøve å sole deg litt uten klær hvis du har tlgang til en veranda eller lignende som ikke andre har innsyn til.

Det gjør jeg.

Ellers så er det et godt tips å ta sol.

Når man tar sol så vasker man av sengen, putter på penger / polett, kler av seg, legger seg i "boksen" , lukker igjen og ligger der til lyset slukker igjen. :-)

Skrevet

Hva med selvbruningskrem??? Mindre skadelig enn solarium.... :wink:

Skrevet

Soler meg stort sett naken på min egen balkong, så det problemet har jeg ikke.

Når jeg må være påkledd, så soler jeg skinkene selv om jeg har bikinibukse på. Bikinioverdel har jeg ikke eid siden begynnelsen av 90-tallet og om noen ikke tåler en pupp, så ligger jeg bare på maven.

Ellers kan du som foreslått her, smøre deg med selvbruningskrem. Enkelt og greit.

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Masse fine råd, så kos :) Men selvbruningskrem, jeg har hørt du kan få flekker av dette? Det vil jeg heller ikke! Tror jeg vil ta sol det ser gøy ut på en kjedelig måte hehe.

Skulle gjerne gjort det hjemme men bor med foreldrene mine ennå, så det er nok ikke aktuelt :(

Skrevet

Hvis du bor i Oslo, finnes det flusst av steder som gjør deg spraybrun, dvs jevnt selvbruningsbrun over hele kroppen, for ca 300 kr. Det er sunnere enn solarium, og tar kortere tid. Sjekk bryllupsforumet for beste steder, der er det blitt diskutert ofte. :)

Catzy

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva er så ille med hvit rompe, da???

Skrevet

Og jeg er som vanlig "helt på jordet" og skjønner ikke hva som er problemet med at rompa og puppene ikke er brune :eeeh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...