Gå til innhold

Merkelappen på jakkeermet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette hører vel ikke helt hjemme her, men jeg må bare få ut en ting. Jeg ser nesten ukentlig menn som ikke fjerner merkelappen på jakkeermet, den lille lappen som sitter nederst ved hånden. Den er satt fast med to enkle sting, fordi den skal av.

Det samme gjelder damer som ikke klipper opp kryssstingene bak på kåper. Og sist men ikke minst, husk å ta av prislappen under skoene!!!

Takk for meg!

Anonymous poster hash: 59a32...eab
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! :laugh:

Skrevet

kan ikke folk gjøre som de vil uten at du skal henge deg opp i det? om jeg vil gå med prislappen under skoene så gjør jeg det.

• Liker 1
Skrevet

Nå må jeg faktisk gå rundt i hele huset og se etter merkelapper på klærne mine. Jeg ante nemlig ikke at det var en liten lapp ved siden av jakkeermet. Er disse lappene på kvinnejakker også, eller bare herrejakker? Aldri sett det før! Og hva i all verden er krysstingene bakpå kåper?

Jeg tar av merkelappene under skoene, da... Plusspoeng for det! :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Nå må jeg faktisk gå rundt i hele huset og se etter merkelapper på klærne mine. Jeg ante nemlig ikke at det var en liten lapp ved siden av jakkeermet. Er disse lappene på kvinnejakker også, eller bare herrejakker? Aldri sett det før! Og hva i all verden er krysstingene bakpå kåper?

Jeg tar av merkelappene under skoene, da... Plusspoeng for det! :fnise:

Wow

Skrevet

Jepp! Noen glemmer også stingene i lommeåpningen på dressjakker! (har sett det)

Skrevet (endret)

Og hva i all verden er krysstingene bakpå kåper?

Splitten bak er ofte sydd igjen med et kryss, gjerne i en annen farge enn resten. Gjelder ikke bare kåper.

Endret av Maximillian Cohen
Skrevet

Splitten bak er ofte sydd igjen med et kryss, gjerne i en annen farge enn resten.

OK, har ikke lagt merke til det. :-)

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg pleier å la kleshengeren være igjen i skjorten. Da ser jeg mer bredskuldret og maskulin ut pluss at det er mye lettere å bare henge...... hvis jeg blir for sliten i løpet av dagen ;-)

• Liker 8
Skrevet

Jeg pleier å la kleshengeren være igjen i skjorten. Da ser jeg mer bredskuldret og maskulin ut pluss at det er mye lettere å bare henge...... hvis jeg blir for sliten i løpet av dagen ;-)

Fantastisk

Gjest heihade
Skrevet (endret)

Finnes det noen bilder av disse merkelappene eller stingene?
Nå bruker jeg ikke kåper så det aner jeg ingenting om, men hvis dette er merkelapper annet enn prislapper så kan jeg garantere at disse sitter på alle plaggene mine uten at jeg har ofret det en tanke.

Spør av nysgjerrighet, ikke fordi jeg har tenkt å gjøre noe med det. Hvis det virkelig ikke skal mer til for å irritere et ukjent menneske jeg ikke har noen ting med å gjøre så skal jeg gledelig fortsette med å gjøre det óg. Det har tross alt ikke brydd meg så langt i livet mitt og jeg kommer ikke til å begynne å bry meg nå heller.

Endret av heihade
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke bilde, men det er merket nederst på armen på dressjakka, f. eks Boss. Det skal fjernes før bruk av dressen.

Det samme skal de store stingene på alle jakker, kåper og frakker, for kvinner og menn. Korstingene skal fjernes. Stingene er der fordi klærne skal holde seg, uten bretter og misfasong etter frakt. Klærne skal se pene ut så kunden vil kjøpe:)

Burde stått oppslag om sånt på butikkene. Det er mange som ikke vet dette:)

Om jeg hadde møtt på en mann som ikke hadde fjernet merket nede ved armen så kunne det ikke ha brydd meg mindre. Men hadde han gått med et stort korsting på splitten(e) bak så har jeg ved tidligere anledninger sagt at han hadde en lang tråd som hang bak og at jeg skulle hjelpe han og ta det vekk. Da har jeg fjernet korstinget:)

Anonymous poster hash: aa6cd...38f

Skrevet

Jepp! Noen glemmer også stingene i lommeåpningen på dressjakker! (har sett det)

Den skal ikke klippes opp, da blir lommen pløsete :)

• Liker 1
Skrevet

Nå vet jeg ikke hva kvinner gjør, men menn må nesten klippe den opp for å få plass til PS'en.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke bilde, men det er merket nederst på armen på dressjakka, f. eks Boss. Det skal fjernes før bruk av dressen.

Det samme skal de store stingene på alle jakker, kåper og frakker, for kvinner og menn. Korstingene skal fjernes. Stingene er der fordi klærne skal holde seg, uten bretter og misfasong etter frakt. Klærne skal se pene ut så kunden vil kjøpe:)

Burde stått oppslag om sånt på butikkene. Det er mange som ikke vet dette:)

Om jeg hadde møtt på en mann som ikke hadde fjernet merket nede ved armen så kunne det ikke ha brydd meg mindre. Men hadde han gått med et stort korsting på splitten(e) bak så har jeg ved tidligere anledninger sagt at han hadde en lang tråd som hang bak og at jeg skulle hjelpe han og ta det vekk. Da har jeg fjernet korstinget:)

Anonymous poster hash: aa6cd...38f

"Skal" fjernes? Sier hvem? Hugo Boss?

Anonymous poster hash: 118dc...12c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...