[email protected] Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Hei! Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, men antar at det går fint her. Jeg bor sammen med en annen jente, vi er begge studenter og deler derfor leilighet med felles stue, bad og kjøkken. I dag før jeg dro på skolen skulle jeg legge fisken min til tining i kjøleskapet. I fryseskapet fant jeg en laksefilet og en ørretfilet, og ble litt usikker på hvilken som var min. Jeg er omtrent 99% sikker på at ørretfileten var min og la den derfor på en tallerken til tining i kjøleskapet. Da jeg kom hjem fra skolen oppdaget jeg hun jeg bor med hadde byttet ut ørretfileten med laksefileten, og så lagt ørretfileten tilbake i fryseren! Hvem gjør sånn? Jeg synes dette er skikkelig rart, synes ikke dere?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 (endret) KOMMUNIKASJON. Jeg tror det er best at du snakker med henne om dette. Kanskje du nå fremover også skal merke dine matvarer med post it-lapper med teip og navnet ditt på seg? Endret 1. april 2014 av Mrs. Random Nick
Gjest Hyssingen Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 En person som nok mente du hadde tatt feil fisk. Ikke verre enn det. Du får klistre en lapp på den som e din neste gang, eller enda bedre, snakke med henne. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Kanskje det var hennes da? Kan du ikke bare legge dine ting i en pose før du legger de in fryseren, så vet du hva som er ditt. Anonymous poster hash: 4198d...75a 1
Corvo Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Hei! Vet ikke helt hvor jeg skal poste dette, men antar at det går fint her. Jeg bor sammen med en annen jente, vi er begge studenter og deler derfor leilighet med felles stue, bad og kjøkken. I dag før jeg dro på skolen skulle jeg legge fisken min til tining i kjøleskapet. I fryseskapet fant jeg en laksefilet og en ørretfilet, og ble litt usikker på hvilken som var min. Jeg er omtrent 99% sikker på at ørretfileten var min og la den derfor på en tallerken til tining i kjøleskapet. Da jeg kom hjem fra skolen oppdaget jeg hun jeg bor med hadde byttet ut ørretfileten med laksefileten, og så lagt ørretfileten tilbake i fryseren! Hvem gjør sånn? Jeg synes dette er skikkelig rart, synes ikke dere? Tipper venninnen din snart lager en tråd om deg, hvor hun spør hvorfor du tok hennes fisk og ikke din egen.... Hun mener vel at ørreten er hennes, så prat med henner. Det er ikke rart å ikke la romkameraten spise det man ser på som sin mat. Selv om man tar feil 1
Gjest Coolaid Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Mener du at hun knigget fisken din , altså byttet den om, og i tillegg ikke la din til tining? Merk maten din med dato når du fryser den. Da vet du den er din samt at du vet hvor gammel den er. Kjekt å vite uansett.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Feil filet eller ikke, det der var en veldig merkelig ting å gjøre. Kanskje hun har mental sperre mot å spise laks eller noe og derfor reagerte slik. Anonymous poster hash: 09f85...dcd
Athene Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 1. Snakk sammen! 2. Sannsynligvis har hun surret, med mindre du husker feil. Slike kortslutninger kan jeg lett få. Har til og med opplevd å være sikker på at jeg har tatt opp ørret, så ligger det kylling på benken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå