AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Er blitt helt avhengig av Stimorol Senses, og kan lett trykke i meg 3 pakker daglig når jeg er på jobb. Må alltid ha minst to stykker i munnen, og så snart smaken går ut kaster jeg de og trøkker i meg to nye. Er dette fetende?! Spiser ellers sunt og godt. Anonymous poster hash: eb127...a8a
Gjest Eurodice Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Er blitt helt avhengig av Stimorol Senses, og kan lett trykke i meg 3 pakker daglig når jeg er på jobb. Må alltid ha minst to stykker i munnen, og så snart smaken går ut kaster jeg de og trøkker i meg to nye. Er dette fetende?! Spiser ellers sunt og godt. Anonymous poster hash: eb127...a8a Fetende er det sikkert ikke, men det kan umulig være bra, hverken for tennene eller kjevemuskulaturen.
Gjest constance90 Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Nei men det er spekulert om at det øker menge magesyre som går utover halsen og fordøyelsen. Jeg ville hatt roet meg ned. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Fettende? Nei. Sunt? Nei. Kanskje på tide å ta en kveld, sette seg ned på et rom uten internett og tv og spurt seg selv hva dette kommer av og hva du kan gjøre for å minske redselen/stressnivået/hva det nå enn er som får deg til å agere i slike maniske baner? Anonymous poster hash: ae28e...3b4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Da er vi to. Avhengig av tyiggis jeg og. Anonymous poster hash: a74bb...567
Wiggins Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Du blir nok ikke feit av det, det er minimalt med næringsinnhold i tyggegummi. Derimot kan du få løs mage, siden store mengder kan virke lakserende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå