Gå til innhold

Tre pakker tyggis daglig?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er blitt helt avhengig av Stimorol Senses, og kan lett trykke i meg 3 pakker daglig når jeg er på jobb. Må alltid ha minst to stykker i munnen, og så snart smaken går ut kaster jeg de og trøkker i meg to nye. Er dette fetende?! Spiser ellers sunt og godt.

Anonymous poster hash: eb127...a8a
Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Er blitt helt avhengig av Stimorol Senses, og kan lett trykke i meg 3 pakker daglig når jeg er på jobb. Må alltid ha minst to stykker i munnen, og så snart smaken går ut kaster jeg de og trøkker i meg to nye. Er dette fetende?! Spiser ellers sunt og godt.

Anonymous poster hash: eb127...a8a

Fetende er det sikkert ikke, men det kan umulig være bra, hverken for tennene eller kjevemuskulaturen.

Gjest constance90
Skrevet

Nei men det er spekulert om at det øker menge magesyre som går utover halsen og fordøyelsen.

Jeg ville hatt roet meg ned.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fettende? Nei. Sunt? Nei.

Kanskje på tide å ta en kveld, sette seg ned på et rom uten internett og tv og spurt seg selv hva dette kommer av og hva du kan gjøre for å minske redselen/stressnivået/hva det nå enn er som får deg til å agere i slike maniske baner?

Anonymous poster hash: ae28e...3b4
AnonymBruker
Skrevet

Da er vi to. :( Avhengig av tyiggis jeg og.

Anonymous poster hash: a74bb...567
Skrevet

Du blir nok ikke feit av det, det er minimalt med næringsinnhold i tyggegummi. Derimot kan du få løs mage, siden store mengder kan virke lakserende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...