AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg er en fyr på 23 år som har begynt å rote med en jente på 20, hun blir 21. Men problemet er at jeg ikke fatter hvordan hun har råd til alle tingene sine. Hun har ikke jobb og bor for seg selv, mens hun venter på at studiene skal begynne til høsten. Allikavell er det noe spessielt og rart med denne jenta. Hun snakker flytende Italiensk og prater på det språket med mange av vennene hennes når de ringer eller vi møter på dem (har hendt at vi har møtt på noen når vi har gått ut og spise og slikt). Det er jo ikke så merkelig det, men hun er helt norsk og har kun vært på ferie i Italia. Hun var heller ikke spessielt skoleflink, men hun er ekstremt fint å se på og har en eleganse de fleste jenter drømmer om. Hun snakker også flytende fransk. Dessuten går denne jenta BARE og understreker bare her, i dyre merkeklær. Hun har Gucci, Prada, Lois Vuitton, Tommy Hilfiger, etc og det er alt hun går i. Hun er på shopping nesten hver eneste dag, og jeg har vært med henne hvor noen av ekspeditrisene i butikkene kjenner henne igjen. Hun er jo så ung, så hvor får hun disse pengene fra?? Familien hennes er ikke spessielt rik, de er middelklasse foreldre og jeg har møtt dem. Jeg har prøvd å spørre litt, men da sier hun bare at hun ikke vil prate om penger. Hun har ingen kredittkort, og hun får heller INGEN regninger i posten! Det er helt merkelig. Hun lever helt ubekymret og tar seg ofte helgeturer rundt om i Europa... Og dette skurrer for meg... Hva kan ligge bak??? Anonymous poster hash: 31cfb...282
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Lån? Arv? Jeg tipper lån hvis det er som du sier. Anonymous poster hash: 92696...5b4 2
daemonia Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Hun har vel vært flink til å spare da. Eventuelt så lever hun på kredittkort.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Pappajente, vunnet i lotto, prostitusjon, stripping. Vet ikke jeg, men det er nok mang muligheter.Anonymous poster hash: 4b041...532 6
heidifrøkna Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 (endret) hm Endret 1. april 2014 av heidifrøkna
Ildra Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Jeg tviler på du har 100% styring på regningene hun får eller ikke får. Kanskje hun er flink med eFaktura. Kanskje hun har arvet. Kanskje er hun språkemektig og jobber hjemmefra med oversetting? Kanskje er hun flink å kjøper second hand/brukt, men ofte er i butikker og titter? Kanskje foreldrene har mer penger enn du aner, men ikke prangende, og at hun er totalt bortskjemt liten pike som lever på pappa? Har du spurt henne? Det er jo ikke noe farlig å spørre "Skal du til Roma til helgen? Hvordan har du råd til å reise så mye når du ikke jobber?". Det er jo en ærlig sak å spørre om. Hun har ingen plikt til å svare. 6
Fiolinisten Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Hva har det med å kunne flere språk med dette å gjøre? Tar virkelig ikke så lang tid å lære et språk godt om en bruker det ofte. Enkleste hadde vel vært å spurt henne direkte. Hun har vel en måte å få inn penger på, enten det er fra familie eller noe jobbtiltak.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Dette lukter det luksushore lang vei av! Sorry, har ikke noe penere ord for det. Anonymous poster hash: 3ef4b...965 19
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Jeg fikk følgende henvendelse på en nettside: Rik, voksen mann søker ung elskerinne som liker å shoppe. Høres ut som kanskje han fikk tak på henne i stedet for meg. Anonymous poster hash: a1002...3a1 7
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Kan du flytende italiensk og fransk slik at du er 100% sikker på at hun kan dette flytende som du sier? Mange tar opp ufornuftig mye lån (kredittkort) for å få råd til det man ønsker seg. Det er selvsagt ikke fornuftig, men det er jo derfor man har Luksusfellen. Andre mulige årsaker er prostitusjon, eventuelt arv. Hvordan kan du være så skråsikker på at hun ikke får noen regninger/har kredittkort om du ikke bor sammen med henne?? Jeg kan for så vidt forstå at hun ikke ønsker å snakke med deg om penger. Penger fører ofte til misunnelse eller sjalusi. MEN dersom dere tar skrittet videre og blir kjærester ville jeg nok bedt henne om et ærlig svar på dette. Dersom dere en eller annen gang i livet også skulle få felles økonomi så pass på at du får full oversikt over alt som har med økonomi å gjøre.
Gjest Elseby13 Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Prostituert? *spesiell, ikke spessiell.
Anciol Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 Eller kanskje hun er av mafia familie? at hun kanskje har en rik mafia boss til bestefar ? Men familien later som de er helt vanlige? 5
mia pia Skrevet 1. april 2014 #17 Skrevet 1. april 2014 Dette med mye reising fikk meg inn på tanken på en form for narkotikavirksomhet, kanskje..? Mange muligheter her, trenger ikke være noe kriminelt 2
Gjest Gjest_jesuskristus Skrevet 1. april 2014 #18 Skrevet 1. april 2014 (endret) Kanskje hun er en prostituert. Endret 1. april 2014 av Sloth 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2014 #19 Skrevet 1. april 2014 Hun er garantert innblandet i mafiaen bare vent, snart står de på døra deres Anonymous poster hash: 7de11...b19 1
Gjest Coolaid Skrevet 1. april 2014 #20 Skrevet 1. april 2014 Sjekk henne og foreldrene i skattelistene. Dersom ingen har formue må hun mest sannsynlig gjøre noe for pengene. Da blir spørsmålet hva hun gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå